خبرگزاری کار ایران

استاندار گیلان:

لزوم تقویت مشارکت بیمه ایران در عرصه تولید، اشتغال و چرخه کارآفرینی

asdasd
کد خبر : ۸۳۹۶۴۴

استاندار گیلان در دیدار مدیرعامل بیمه ایران گفت: مشارکت بیمه ایران در عرصه های تولید، اشتغال و چرخه کارآفرینی تقویت شود.

به گزارش ایلنا از رشت، ارسلان زارع در دیدار مدیرعامل شرکت سهامی بیمه ایران با ابراز خرسندی از انتخاب گیلان به عنوان نخستین سفر استانی، به سوابق خوب و دیرین بیمه ایران در ارائه خدمت به مردم اشاره کرد و افزود: بیمه ایران در دولت تدبیر و امید براساس تأکیدات رئیس‌جمهوری مبنی بر تکریم مردم و رعایت حقوق شهروندی، توانسته در ارتقاء سطح کیفیت، سرعت خدمات و رضایتمندی مردم گام‌های موثری برداشته است.

وی  با تأکید بر تقویت مشارکت بیمه ایران در عرصه تولید، اشتغال و چرخه کارآفرینی اظهار داشت: باتوجه به ظرفیت بالای گیلان در حوزه‌های کشاورزی، صنعت، گردشگری، وجود بنادر مهم استراتژیک و منطقه آزاد انزلی انتظار داریم در شرایط اقتصادی کشور و تحریم‌های ظالمانه در راستای سیاست‌های اقتصادمقاومتی اقدامات موثرتری صورت گیرد.

نماینده عالی دولت در گیلان اعتماد عمومی را یکی از مهمترین سرمایه‌های بیمه ایران عنوان و خاطرنشان کرد: گسترش دولت الکترونیک و استفاده از بسترهای دیجیتال علاوه بر صرفه‌جویی در زمان، کاهش هزینه و شفافیت، ما را به اهداف سند چشم‌انداز 20 ساله و نیز برنامه ششم توسعه نزدیک‌تر می‌کند.

مدیرعامل شرکت سهامی بیمه ایران نیز با اشاره به اینکه راه‌اندازی پایانه مکانیزه پرداخت خسارت در استان گیلان در شهرهای رشت و لاهیجان برای اولین بار انجام می‌گیرد، گفت: سرعت، صحت و حفظ کرامت ارباب رجوع سه اصل مهم در مسیر رعایت حقوق شهروندی است که بیمه ایران در اجرای آن اهتمام ویژه دارد.

محمد رضایی از رونمایی صدور و پرداخت خسارت دیجیتال بیمه ایران برای اولین بار در 13 آذرماه امسال خبر داد و گفت: ثبت جهانی بیمه ایران در یونسکو، پرداخت روزانه 40 میلیارد تومان خسارت، به روزرسانی پرداخت هزینه‌های بیمارستان‌ها، افزایش دو رتبه‌ای توانگری بیمه ایران پس ازپنج سال، پرداخت خسارت در محل وقوع حادثه و نیز مشارکت در مقاطع بحرانی از افتخارات ماست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز