خبرگزاری کار ایران

تاکید سرپرست فرمانداری ماسال بر لزوم رعایت دقیق قوانین در اجرای طرح ساماندهی رودخانه ها

asdasd
کد خبر : ۸۳۹۴۶۸

سرپرست فرمانداری ماسال گفت: با اداراتی که در ساماندهی رودخانه ها مطابق با قوانین و مقررات عمل نکنند، قاطعانه برخورد خواهد شد.

به گزارش ایلنا از ماسال، جلسه ساماندهی رودخانه ها و آب بندانها با محوریت دستورالعمل جدید شیوه نامه ساماندهی رودخانه ها در فرمانداری ماسال برگزار شد.
سرپرست فرمانداری ماسال در این جلسه با تاکید بر اولویت بندی نقاط حساس و خطر پذیر در رودخانه ها، افزود: ساماندهی رودخانه ها باید بر اساس این اولویت ها انجام شود و اداره آب منطقه ای باید نظارت و مدیریت لازم را در جهت اجرای درست ساماندهی داشته باشد.
وی با اشاره به آسیب های شهرستان در بحران سیل اخیر که بر اثر عدم کارشناسی دقیق و ساماندهی رودخانه ها به وقوع پیوست، افزود : در طرح ساماندهی رودخانه ها اولویت با دیواره سازی و گابیون بندی نقاط خطر آفرین است تا بتوانیم از این طریق بحران های آتی را مدیریت کنیم و از تحمیل خسارات احتمالی پیشگیری کنیم.

صفری با بیان اینکه فرایند ساماندهی رودخانه ها باید مطابق با دستورالعمل های ابلاغی و قوانین مربوطه صورت پذیرد، تصریح کرد: در صورتی که هر یک از متولیان حقوقی و حقیقی قوانین و مقررات مربوطه را نادیده بگیرند، قاطعانه با آنها برخورد خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز