خبرگزاری کار ایران

بهره برداری از ترانسفورماتور 230/63 کیلوولت شهدای نفوت صومعه سرا

asdasd
کد خبر : ۸۳۷۷۲۳

عملیات اجرایی فاز اول پروژه توسعه پست 230/63 کیلوولت شهدای نفوت صومعه سرا به پایان رسید.

به گزارش ایلنا ، عظیم بلبل آبادی مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان گفت: فاز اول پروژه افزایش ظرفیت پست شهدای نفوت صومعه سرا که در راستای شناسایی، امکان‌سنجی و ارائه الگو به ‌منظور جابجایی تجهیزات برای بهره‌وری اقتصادی  و با هدف افزایش ظرفیت، بالابردن ضریب اطمینان و پایداری شبکه و اصلاح افت ولتاژ اجرا شده بود به اتمام  رسید و مورد بهره برداری قرار گرفت و هم اکنون بارگیری ازترانسفورماتورها در حال انجام  است.


مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان افزود: در اجرای فاز اول این پروژه، یک دستگاه ترانس 160 مگاولت آمپری جایگزین ترانس 125 مگاولت آمپری و دو دستگاه ترانسفورماتور کمپکت جایگزین ترانسفورماتورهای کمپکت موجود شد.


وی افزود: با اجرای فاز اول، 35 مگاولت آمپر به ظرفیت پست230/63 کیلوولت شهدای نفوت صومعه سرا افزوده شد.


بلبل آبادی گفت: عملیات اجرای فاز دوم پروژه افزایش ظرفیت پست شهدای نفوت صومعه سرا که در آن  یک دستگاه ترانس 160 مگاولت آمپری جایگزین ترانس 125 مگاولت آمپری خواهد شد به زودی آغاز خواهد شد. به عبارتی با اجرای فاز دوم، ظرفیت این پست از 250 مگاولت آمپر به 320 مگاولت آمپر افزایش داده خواهد شد و در مجموع 70 مگاولت آمپر به ظرفیت پست230/63 کیلوولت شهدای نفوت صومعه سرا افزوده خواهد شد.


  پست230/63 کیلوولت شهدای نفوت صومعه سرا تغذیه پست های 63 کیلوولت؛ صومعه سرا، شهید قلی پور رشت، فومن، شفت، ماسال، طالقانی رشت و جنوب رشت و تامین برق مطمئن و پایدار قسمت هایی از شهر صومعه سرا را بر عهده دارد و تغذیه این پست از طریق خطوط 230 کیلوولت نیروگاه های سیکل ترکیبی گیلان و پره سر انجام می شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز