خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان خبر داد:

امدادرسانی پرسنل و امدادگران جمعیت هلال احمر در محور لاریخانی شهرستان سیاهکل/ ریزش برف در مسیر تردد همچنان ادامه دارد

asdasd
کد خبر : ۸۳۵۰۴۶

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان از امدادرسانی پرسنل و امدادگران جمعیت هلال احمر گیلان در محور لاریخانی شهرستان سیاهکل خبر داد.

به گزارش ایلنا از سیاهکل، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان ضمن اشاره به آغاز بارش برف در ارتفاعات شهرستان سیاهکل استان گیلان بیان کرد: طبق پیش‌بینی‌های صورت گرفته از سوی سازمان هواشناسی، بارش برف از ظهر روز جاری در ارتفاعات شهرستان سیاهکل آغاز و در مناطق مختلف برفگیر ارتفاع برف به ۱۰ سانتی متر نیز رسیده است.

ولی پور با بیان اینکه ریزش برف در مسیر تردد همچنان ادامه دارد،اظهار کرد: ۲ دستگاه خودروی امدادرسان و ۵ تن از امدادگران جمعیت هلال احمر استان گیلان به ۲۰ خودرو در مسیر امدادرسانی کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان با اشاره به آماده به کار بودن همه تجهیزات، خودروها، قایق ها،پمپ ها و امکانات زمستانه و سیلاب جمعیت هلال احمر استان گیلان اذعان داشت: با توجه به پیشبینی سازمان هواشناسی و پایداری شرایط ناپایدار جوی تا پایان هفته آینده آمادگی کلیه همکاران و نجاتگران جمعیت هلال احمر استان گیلان به صورت صددرصد حفظ شود.

ولی پور تصریح کرد: ارتباط مستمر با گروه های آفرود و هیات های کوه نوردی و مدیریت بحران در شهرستان ها و دهیاری ها برقرار است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان ضمن اشاره به رعایت توصیه های ایمنی در مسیر ارتفاعات شهرستان سیاهکل خاطرنشان کرد: در حال حاضر مسیر رفت و آمد در محور ارتفاعات گیلان، مسیر های صعب العبور نظیر ییلاقات شهرستان املش و اشکورات رحیم آباد شهرستان رودسر و جاده اسالم به خلخال و محور ارتفاعات شهرستان سیاهکل میسر شده و عبور با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

مهدی ولی پور افزود: مسافرینی که تا هفته آینده قصد سفر به استان گیلان و نقاط کوهستانی را دارند حتما از زنجیر چرخ استفاده کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز