خبرگزاری کار ایران

دیدار عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون از شعب استان گیلان

asdasd
کد خبر : ۸۳۴۶۱۰

عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون که به همراه شریعتمداری وزیر تعاون، تعاون کار و رفاه اجتماعی به گیلان سفرکرده است از شعبه سعدی رشت بازدید و با همکاران این شعبه دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش ایلنا از رشت، محمدباقر فتاحی در جمع همکاران این شعبه گفت: سرعت در ارائه خدمات و پرداخت به‌موقع تسهیلات ازجمله مزیت‌های رقابتی شبکه بانکی است.

فتاحی عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون در دیدار با کارکنان شعبه سعدی، ضمن ابراز خرسندی از فرصت ایجادشده گفت: در این برهه زمانی با اتکا به توانمندی نیروی انسانی و با استفاده بهینه از ظرفیت‌های بانک، می‌توان بستر مناسبی را جهت پیشرفت و ارائه خدمات به مشتریان انجام داد.

وی بابیان اینکه کارکنان شعب با فعالیت هرچه بیشتر می‌تواند در راستای تحقق آرمان‌های والای بانک نقش‌آفرینی نمایند، گفت: همکاران ارزش‌آفرین بانک به‌عنوان یک سرمایه گران‌بها می‌توانند در تحقق اهداف بانک نقش موثری ایفا نمایند و این مهم با تلاش هرچه بیشتر و ارتقای مهارت‌های فردی و سازمانی و دانش بانکی روزآمد میسر می‌شود.

فتاحی در ادامه به نقش بانک‌ها در تأمین مالی بنگاه‌های اقتصادی اشاره کرد و گفت: هر واحد اقتصادی باهدف خاصی ایجادشده و برای تحقق آن اهداف به فعالیت‌های اقتصادی می‌پردازد و متصدیان شعب در خط مقدم نظام بانکی باید با استفاده از دانش و تجربه بانکی، اطلاعات مربوط به فعالیت‌های اقتصادی بنگاه‌های اقتصادی محدوده شعبه خود را رصد و ارزیابی نمایند و با در نظر گرفتن اصول و قواعد بانکی، اعتبار سنجی و همچنین رعایت بهداشت اعتباری نسبت به تأمین مالی این بنگاه‌ها اقدام نمایند.

عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون بابیان این مطلب خاطرنشان کرد: امروزه با توجه به گسترش بانکداری الکترونیک در عرصه خدمات بانکی، تلافی سرعت و کیفیت ازجمله ویژگی‌های این نوع از بانکداری به شمار می‌آید که کارکنان شعب نیز در ارائه خدمات به مشتریان باید این اصل را رعایت نمایند

وی با اشاره به اینکه همیشه در پی تسریع در فرآیندهای اعطای تسهیلات اثربخش و سایر عملیات بانکی مناسب هستیم خاطرنشان کرد: بانکداری الکترونیک کمک مناسبی به بهبود فرآیندها و تسریع عملیات بانکی می‌نماید و بانک توسعه تعاون سعی نموده است از ظرفیت‌ها و قابلیت‌های موجود به نحو مناسبی بهره‌گیری نماید.

همچنین فتاحی در جریان بازدید از این شعبه با خادمی مدیرعامل شرکت سرما پنگوئن و مدیرعامل شرکت گیلک دانه از مشتریان اعتباری این شعبه دیدار و گفتگو کرد.

شایان‌ذکر است در این دیدارها، کارکنان این شعبه پیشنهادها و مسائل خود را در فضایی صمیمانه ارائه کردند و در این دیدار به سوالات و مسائل آن‌ها پاسخ دادند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز