خبرگزاری کار ایران

آیت الله فلاحتی در دیدار وزیر کار:

آسیب‌ها در کشور ناشی از نبود نظارت‌ها است/حضور دولتمردان در جامعه موجب رضایتمندی مردم می‌شود

asdasd
کد خبر : ۸۳۴۵۵۴

نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: آسیب هایی که در بخش های مختلف به ویژه در اقتصاد کشور وارد شده، ناشی از نبود نظارت ها است.

به گزارش ایلنا از رشت، آیت الله رسول فلاحتی امروز در دیدار محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار کرد: حضور شما را در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تبریک عرض می‌کنم و امیدوارم در این وزارتخانه موفق باشید.

وی وزارت صنعت، معدن و تجارت و همچنین تعاون، کار و رفاه اجتماعی را در رابطه با معیشت و زندگی مردم عنوان کرد و افزود: به دلیل اینکه اعتبارات در اختیار مسئولان محدود است، به طور طبیعی نمی‌توان پاسخگوی تمام مطالبات مردم باشند اما می توان جامعه را به مسیری هدایت کرد که موجب ایجاد رضایتمندی مردم شود.

امام جمعه رشت با بیان اینکه حضور دولتمردان در جامعه موجب رضایتمندی مردم می‌شود، تصریح کرد: توده های مردم به رفتار دولتمردان توجه دارند.

آیت الله فلاحتی، خدمت به مردم و خانواده شهدا را ارزشمند خواند و بیان کرد: قدردان تلاش تمام کسانی هستیم که در عرصه های مختلف کشور مجاهدانه کار می کنند.

وی، وجود آسیب ها در بخش های مختلف به ویژه در اقتصاد کشور را ناشی از نبود نظارت ها عنوان کرد و یادآور شد: اگر به زیرمجموعه نظارت دقیق داشته باشیم بسیاری از آسیب ها کاهش می یابد.

نماینده ولی فقیه در گیلان با تاکید براینکه مسئول باید دارای ایده، اراده و نیروهای پر تلاش باشد، خاطرنشان کرد: حضور نیروهای توانمند و پر تلاش در عرصه میدانی حائز اهمیت است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز