خبرگزاری کار ایران

رییس شورای اسلامی شهر رشت:

رودخانه ها میراث گذشتگان و امانتی برای آینده رشت است

asdasd
کد خبر : ۸۳۴۳۷۶

رییس شورای اسلامی شهر رشت رودخانه ها را میراث گذشتگان و امانتی برای آینده رشت عنوان کرد.

به گزارش ایلنا از رشت، نشست تخصصی رییس شورای اسلامی و شهردار رشت با حسینی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گیلان با موضوع ساماندهی رودخانه ها برگزار شد.

رییس شورای شهر رشت با بیان این مطلب که مدیریت شهری در راستای تحقق رویای ساماندهی رودخانه های شهری عزم خود را جزم کرده و روزهای پرکاری را پشت سر می گذارد، اظهار داشت: با شروع تحریم های ظالمانه و قطع امید از ادامه همراهی بانک جهانی در زمینه احیای رودخانه ها مسئولین امر به این نتیجه رسیدند که تحقق این مهم تنها با تکیه بر همت و ظرفیت داخلی امکان پذیر است لذا شورای شهر و شهرداری با برگزاری جلسات مکرر در راستای تامین منابع مالی از اعتبارات ملی و با حمایت شخص نوبخت موفق به تامین بودجه نیاز در این زمینه شد که با توجه به وسعت کار اقدامی بزرگ محسوب می شود.
 
اسماعیل حاجی پور افزود: اهمیت و اولویت موضوع برای آینده شهر بسیار ضروری است و با توجه به دربرگیری مسئله در حوزه های مختلف اجرای این طرح می تواند به الگویی در سطح ملی بدل شود لذا تسریع در این موضوع نیازمند همدلی و حضور پای کار همه دستگاه های متولی و مردم است.
 
وی ابراز داشت: به طور حتم مردم صبور و شهروندان فرهیخته شهر رشت در اجرای این طرح که مطالبه ای با بیش از نیم قرن سابقه است در حوزه اجرا در کنار مسئولین خواهند بود و در این بین ان جی اوها و سمن های مردم نهاد به عنوان حلقه های اتصال بین مردم و مسئولین نقشی کلیدی بر عهده دارند.
 
رییس شورای شهر با ذکر این مطلب که با تلاش و رایزنی شورای شهر پیش نویس تفاهم نامه با قرارگاه خاتم الانبیا تهیه گردید و در هفته آینده قرارداد مد نظر منعقد می گردد، ادامه داد: با توجه به ظرفیت این قرارگاه چندین طرح کلان از جمله ساماندهی رودخانه ها در رشت توسط قرارگاه خاتم الانبیا انجام خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز