خبرگزاری کار ایران

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری گیلان تاکید کرد:

زمینه آشنایی دانش آموزان با هویت بومی فراهم شود

asdasd
کد خبر : ۸۳۴۳۷۱

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار گیلان تاکید کرد: باید زمینه آشنایی دانش آموزان به عنوان آینده سازان ایران اسلامی با هویت بومی و محلی فراهم شود.

به گزارش ایلنا از رشت، کیمیا تنهایی در جلسه بررسی اصلاح و تکمیل کتاب استان شناسی گیلان به اهمیت آشنایی دانش آموزان با داشته ها و ظرفیت این استان اشاره کرد و گفت: دانش آموزان به عنوان آینده سازان کشور باید با هویت بومی محلی خود آشنا باشند .

وی فرصت ایجاد شده برای مشارکت استان در اصلاح و تکمیل کتاب استان شناسی را ارزشمند خواند و گفت: با توجه به تغییرات اقلیمی، فرهنگی و اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و جمعیتی استان لازم است از محتوای به روز و کارآمد در این کتاب استفاده شود.

تنهایی با تاکید بر لزوم معرفی مفاخر و اندیشمندان استان به عنوان سرمایه های فرهنگی و اجتماعی تصریح کرد: شهدای گیلانی دوران دفاع مقدس و مدافعان حرم، به عنوان نماد ایثار و مقاومت در کتاب استان شناسی معرفی شوند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار گیلان خاطرنشان کرد: کشاورزی، گردشگری، تجارت و صیادی پایه اقتصاد گیلان است از این رو معرفی صحیح این ظرفیت ها به دانش آموزان می تواند موجب رغبت افزایی برای اشتغال آنان در آینده نزدیک و جلوگیری از مهاجرت و زمین فروشی شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز