خبرگزاری کار ایران

سرپرست معاونت سیاسی استانداری گیلان:

وحدت در تالش، سرمایه بزرگ اجتماعی است

asdasd
کد خبر : ۸۳۲۸۱۰

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان گفت: وحدت بین اهل تسنن و تشیع در شهرستان تالش بزرگترین سرمایه اجتماعی است.

به گزارش ایلنا از تالش، محمود قاسم نژاد در جلسه شورای اداری شهرستان تالش با گرامیداشت هفته وحدت اظهار کرد : خوشبختانه در شهرستان تالش همگرایی و هم افزایی خوبی در دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی وجود دارد که این وحدت حاصل تلاش پیشکسوتان این منطقه است.

وی با تاکید بر لزوم بهره‌برداری مناسب از مواهب‌طبیعی و ظرفیت‌های‌شهرستان تالش در جهت توسعه این شهرستان گفت: بیشترین نوار ساحلی مربوط به شهرستان تالش است، از همین رو باید فعالیت‌های توسعه محور و همسو با نیازمندی ها و بسترهای موجود را در این منطقه اجرایی کرد.

قاسم نژاد وحدت بین اهل تسنن و تشیع این شهرستان را سرمایه اجتماعی کشور خواند و گفت:ایران در بین کشورهای منطقه دارای امنیت و ثبات ممتازیست که این مهم مرهون رشادت های جوانان کشور در سایه هدایت رهبر معظم انقلاب است.

وی تحریم ایران از سوی آمریکا را اقدامی خصمانه برای جلوگیری از تحقق اهداف انقلاب اسلامی دانست و افزود: با وجود جنگ اقتصادی امروز کشور ، تلاش مستمر و مطلوبی از سوی مسئولان برای ثبات نرخ ارز و کاهش چالش های اقتصادی صورت گرفته است.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان بر لزوم هوشیاری مردم و مسئولان در برابر فتنه گران داخلی و خارجی تاکید کرد و افزود: با توجه به نزدیک شدن به زمان برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی، برخی افراد تلاش می‌کنند تا تلاش‌های مسئولان و موفقیت‌های امروز را ناچیز جلوه دهند.

وی با دعوت از همه اقشار جامعه جهت حضور باشکوه در انتخابات پیش رو ، بیان کرد: حضور پرشور مردم در انتخابات و مشارکت در صحنه‌های سرنوشت ساز کشور موجب رغبت افزایی در دولتمردان برای حضور موثر در عرصه های مختلف سیاسی و بین المللی است.

قاسم نژاد به تاکید بر لزوم بهره گیری از ظرفیت بانوان، جوانان و اهل سنت در بخش‌های مدیریتی گفت: ۱۵ نفر از برادران و خواهران اهل سنت استان در پست های مدیریتی مشغول به کار هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز