خبرگزاری کار ایران

در آستانه هفته کتاب و با حضور مسئولان و چهره‌های فرهنگی؛

مراسم تجلیل از کتابداران و کتاب‌خوانان برگزیده استان گیلان برگزار می شود

asdasd
کد خبر : ۸۳۲۴۶۹

مراسم تجلیل از کتابداران، کتابخوانان و مروجان کتاب و کتابخوانی استان گیلان فردا دوشنبه (20 آبان) و در آستانه فرارسیدن بیست و هفتمین دوره هفته کتاب با حضور مسئولان استانی، کتابداران کتابخانه های عمومی، اعضای کتابخانه ها و چهره های فرهنگی در مجتمع پذیرایی پاسارگاد رشت برگزار می شود.

به گزارش ایلنا از رشت و به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان گیلان، در این مراسم ویژه که همه ساله و به منظور تجلیل از برگزیدگان حوزه کتاب و کتابخوانی و با حضور مسئولان استانی، کتابداران، چهره های فرهنگی و اصحاب رسانه برگزار می‌شود، ضمن تجلیل از خانواده معظم شهدای مدافع حرم از کتابداران برتر، کتابخوانان نمونه و برتر استان، مسئولان کتابخانه‌های عمومی برتر تجلیل خواهد شد.

گفتنی است گپ و گفت صمیمانه با پیشکسوتان عرصه کتاب شامل ناشرین، نویسندگان استانی، شعرا و چهره های فرهنگی استان، سخنرانی، نمایشنامه خوانی و طنز گویی توسط یکی از هنرمندان استان بخش دیگری از از این مراسم ویژه خواهد بود.

مراسم تجلیل از کتابداران، کتابخوانان و مروجان کتاب و کتابخوانی استان گیلان ساعت9 صبح فردا، دوشنبه(20 آبان) در مجتمع پذیرایی پاسارگاد واقع در کیلومتر2 جاده رشت به پیربازار برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز