خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان برنامه و بودجه:

دولت خود را موظف به رفع مشکل محرومان می‌داند/ پرداخت بیش از ۳۶ هزار میلیارد تومان خسارت به بخش‌های مختلف

asdasd
کد خبر : ۸۳۱۴۳۴

معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: دولت خود را متعهد می‌داند برای آن عده از شهروندانی که به دلایلی از امکانات کشور کمتر بهره می‌برند ، اقدامات اساسی انجام دهد که ساخت مسکن یکی از برنامه‌هاست.

به گزارش ایلنا از صومعه سرا، محمدباقر نوبخت در حاشیه افتتاح همزمان هزار واحد مسکن مددجویان کمیته امداد استان گیلان با بیان اینکه مجموعه نظام در ۲۹ بخش و ۱۵ حوزه فرابخشی تحت چارچوب قانون برنامه ششم توسعه درحال انجام برنامه های خود است، اظهار کرد: این اقدامات در توسعه زیرساخت های کشور به ویژه راه ها و راه آهن واحداث سدها ملموس است.

وی گفت: دولت خود را متعهد می‌داند برای آن عده از شهروندانی که به دلایلی از امکانات کشور کمتر بهره می‌برند، اقدامات اساسی انجام دهد که ساخت مسکن یکی از این برنامه‌هاست.

معاون رئیس جمهوری با اشاره به ضرورت ساخت مسکن برای محرومان و اشتغالزایی برای آنان تصریح کرد: با توجه به این موضوع، برنامه ساخت دو هزار واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد گیلان از سال گذشته آغاز شد که هزار واحد امروز افتتاح می‌شود و سایر واحدها نیز تا پایان امسال در اختیار صاحبان آن قرار می‌گیرد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه با تاکید بر اینکه احداث مسکن و اشتغال یک اقدام ویژه برای رفع محرومیت در کشور است، افزود: غیر از نظام، مسئولان دولتی در سطح ملی و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی خود را جهت رفع محرومیت ها و رفاه حال افراد کم بضاعت مسئول می دانند.

نوبخت تصریح کرد: در سال گذشته بیش از ۳۶ هزار میلیارد تومان خسارت به بخش‌های مختلف کشور به ویژه زیرساخت‌ها وارد شد که برای رفع آن بیش از هشت هزار میلیارد کمک بلاعوض و هشت هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به صورت بلاعوض پرداخت شد.

وی تاکید کرد: مجموع خسارت های سیل اخیر استان گیلان هرچه سریع تر به ستاد بحران اعلام شود تا دولت در حد توان خود این وجوه را همچون سال گذشته بلافاصله پرداخت کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز