خبرگزاری کار ایران

سرپرست معاونت سیاسی استانداری گیلان:

برگزاری انتخابات قانونمند مهم ترین رسالت وزارت کشور در سال جاری است

asdasd
کد خبر : ۸۳۱۴۳۳

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان برگزاری انتخابات قانونمند را مهمترین رسالت وزارت کشور در سال جاری خواند.

به گزارش ایلنا از املش، محمود قاسم نژاد در مراسم معارفه سرپرست فرمانداری شهرستان املش که در سالن اجتماعات میرزا حبیب ا... املشی  این فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: آنچه برای دولت در گستره وظایف خود در حوزه های مختلف برای آحاد جامعه وجود دارد این وظایف برای یک فرماندار شهرستان هم در راستای خدمتگزاری به مردم متصور است.

وی فرماندار را نماد حاکمیت و دولت و فرمانداری را مامن و پناهگاه مردم خواند و افزود: نماینده دولت در شهرستان بایستی بتواند با ایجاد تعامل، همکاری و نظارت، هدایت جامعه را برای ارائه خدمات بهتر برعهده گیرد.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان با تاکید بر لزوم پاسخگویی به مطالبات مردمی و رفع مشکلات آنان تصریح کرد: یک فرماندار برای حل مشکلات شهرستان و قرار دادن آن در مسیر توسعه و پیشرفت بایستی در عزل و نصب ها دقت لازم را داشته باشد و مدیرانی با صلاحیت اخلاقی و فنی را مدنظر قرار دهد.

وی مهم ترین رسالت وزارت کشور در سال جاری را برگزاری انتخاباتی سالم و قانونمند با مشارکت حداکثری مردم خواند و بیان کرد: نگاه به انتخابات بایستی یک موضوع فراجناحی باشد و با رعایت بی طرفی و امانت داری از رأی مردم صیانت و فضا را طوری هدایت کرد تا با کم ترین تنش، منتخب مردم برگزیده شود.

قاسم نژاد خطاب به بخشداران و مدیران دستگاه ها برای همکاری بیشتر با فرمانداری در راستای تحقق سیاست های دولت و نظام گفت: همه بایستی برای ایجاد فضایی آرام با کم ترین چالش شرایط حضور حداکثری مردم را فراهم کنیم.

وی استفاده از مدیران تحصیل کرده و با تجربه را رویکرد جدید وزارت کشور برشمرد و افزود : دولت تدبیر و امید در جهت بهره مندی از ظرفیت اجتماعی بانوان و همچنین جوان گرایی و کم کردن شرایط سنی مدیران نسبت به ادوار گذشته اهتمام ویژه دارد.

وی خاطرنشان کرد: در جامعه اسلامی مسئولیت، فرصتی برای خدمتگزاری به مردم تلقی می شود و باید از فرصت فراهم شده در مسیر پاسخگویی به مطالبات مردمی استفاده کرد.

قاسم نژاد فرمانداران را خادمان مردم خواند و گفت: برای قرار گرفتن جامعه در مسیر رشد و توسعه لازم است با ایجاد تعامل و ارتباط بیشتر با مردم از نظرات افراد صاحب فکر، اندیشه و تجربه بهتر استفاده کرد.

وی گفت: در شرایط سخت اقتصادی ناشی از تحریم های ظالمانه دشمن، مردم انتظار دارند که با الفت و مدارا با آنها صحبت شود.

در این مراسم با قدردانی از تلاش های یونس محمودی، محمد رنجبر به عنوان سرپرست فرمانداری املش معارفه شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز