خبرگزاری کار ایران

با دستور شهردار رشت انجام می‌شود؛

آغاز رسمی نهضت آسفالت/ بازگشت به روزهای خوش شهر باران‌ نقره‌ای

asdasd
کد خبر : ۸۳۰۷۲۹

با دستور شهردار رشت طی روزهای آینده پروژه عظیم آسفالت معابر اصلی و فرعی شهر رشت آغاز خواهد شد تا بخشی از دینی که شهروندان بر گردن خادمین خود دارند به مرحله انجام برسد.

به گزارش ایلنا از رشت، شنیده ها حکایت از آن دارد که طی روزهای آینده رسماً نهضت آسفالت کامل تمامی معابر شهری با دستور ناصر حاج محمدی شهردار رشت آغاز خواهد شد.

بر همین اساس گفته می شود پس از انجام موفقیت آمیز بخشی از فرآیند نهضت ترمیم آسفالت معابر شهر رشت، اکنون نوبت به انجام پروژه ای رسیده که سال هاست شهروندان رشتی انتظار آن را از مسئولان شهری و استانی داشته اند.

مبحث کیفیت آسفالت معابر اصلی و فرعی شهر رشت یکی از دغدغه‌های جدی رشتوندان بوده که شاید همواره به عنوان اولین دغدغه پس از موضوعات محیط زیستی رودخانه ها و محل دفن زباله سراوان مطرح می شود. اما اکنون با دستور شهردار رشت طی روزهای آینده این پروژه عظیم آغاز خواهد شد تا بخشی از دینی که شهروندان بر گردن خادمین خود دارند به مرحله انجام برسد.

گفتنی است آغاز اجرای این پروژه آنهم در شرایطی که کمتر از پنج ماه از آغاز بکار حاج محمدی در شهرداری رشت می‌گذرد نوید بازگشت شهر باران‌ نقره ای به روزهای خوش و پایان جولان برخی افراد ضد توسعه را می‌دهد. اتفاقی که در کنار افتتاح تصفیه خانه شیرابه سراوان طی ۵۰ روز آینده و سایر اقدامات زیرساختی و اصولی که به زودی در خصوص آنها گفته خواهد شد، نشان از عزم جدی مدیریت شهری رشت برای تحقق شعار “دوباره رشت” است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز