خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار گیلان:

بانک‌ها سریع تر تکلیف طرح‌های سرمایه‌گذاری را مشخص کنند

asdasd
کد خبر : ۸۳۰۵۷۶

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گیلان بر لزوم تسریع در تعیین تکلیف و پرداخت تسهیلات 52 طرح سرمایه‌گذاری معرفی شده به بانک های عامل استان تاکید کرد .

به گزارش ایلنا از سیاهکل، جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان با حضور آرش فرزام صفت معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری، جمعی از مدیران کل، روسای بانک های عامل استان و  تعدادی از مدیران واحدهای صنعتی در فرمانداری سیاهکل برگزار شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گیلان در این جلسه خواستار توجه بیشتر بانک های عامل به رفع موانع تولید در شهرستان سیاهکل و تسریع در تعیین تکلیف و پرداخت تسهیلات 52 طرح سرمایه‌گذاری معرفی شده به بانک های عامل استان شد و گفت: بانک های عامل استان نظرات نهایی خود درخصوص طرح های معرفی شده را در کوتاه‌ترین زمان ممکن اعلام کنند تا در صورت عدم تأیید ، طرح دیگری جایگزین شود.

وی خاطرنشان کرد: از بانک های عامل انتظار داریم که در زمان پرداخت تسهیلات و یا درخواست استمهال همکاری بیشتری با واحدهای تولیدی داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه سیاهکل در زمره شهرستان‌های کم برخوردار است و باید برای جبران این محرومیت ها تلاش بیشتری صورت گیرد، افزود: با توجه به مشکلات واحدهای تولیدی لازم است جلسه ای اختصاصی برای واحدهای مستقر در شهرک‌ها تشکیل شود .

وی افزود: طرح شهرک گلخانه ای در شهرک کشاورزی دیسام فرصت خوبی برای سرمایه گذاری است و باید همه مدیران شهرستان برای تسریع در اجرای این طرح بسیج شوند .

در این کارگروه  پس از بررسی درخواست تعدادی از واحدهای صنعتی و تولیدی، در راستای تسهیل و رفع موانع تولید دستورهای لازم صادر شد و مورد تصویب قرار گرفت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز