خبرگزاری کار ایران

برگزاری مراسم راهپیمایی 13 آبان در رشت با حضور مسئولان استانی

asdasd
کد خبر : ۸۳۰۴۸۸

نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: انقلاب اسلامی معجزه عظیم دنیای معاصر را رقم زد.

به گزارش ایلنا از رشت، آیت الله رسول فلاحتی امروز در مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در میدان شهدای ذهاب رشت با عرض سلام به تمام مردم عزیز گیلان به ویژه نوجوانان و جوانان اظهار کرد: امروز ملت ایران افتخاری دیگر آفریدند و هژمونی پوشالی آمریکا را در دنیا شکستند.

وی ادامه داد: جوانان امروز که امام(ره) و دوران دفاع مقدس را ندیدند اما در عرصه حضوری مقتدرانه دارند تا به جهانیان بگویند لبیک گوی امام(ره) هستند.

امام جمعه رشت با اشاره به تاریخ مبارزه ملت ها علیه قدرت های استکباری، تصریح کرد: انقلاب اسلامی معجزه عظیمی در دنیای معاصر رقم زد ضمن اینکه ملت ایران با تاریخ ۷ هزار ساله با نه گفتن به قدرت های استکباری نویدبخش دوران جدید است.

آیت الله فلاحتی به ایستادگی ملت ایران در برابر قدرت پوشالی استکبار جهانی به ویژه آمریکا اشاره کرد و گفت: ایران اسلامی با الهام از استکبارستیزی اهل بیت(ع) در مقابل قدرت های استکباری ایستاده است.

وی با بیان اینکه آمریکا دوران افول موریانه ای خود را طی می کند، بیان کرد: آمریکا در مقابل نسل کنونی ملت ایران به زانو درآمده است.

نماینده ولی فقیه در گیلان، جنبش وال استریت و مبارزه با سرمایه داری در غرب را برگرفته از مقاومت ملت ایران دانست و خاطرنشان کرد: تمام ملت های دنیا اذعان دارند که ضعف سرمایه داری یعنی افول آمریکا و این در سایه ایستادگی ملت ایران محقق شده است.

آیت الله فلاحتی به دو ویژگی عمومی و اختصاصی برجسته ایران اسلامی اشاره کرد و یادآور شد: برخورداری از منابع طبیعی، منابع غنی انسانی، توان برهم زدن قدرت دشمن در منطقه و داشتن وجاهت فرهنگی از ویژگی های عمومی ملت ایران است.

وی با اشاره به اینکه ایمان از ویژگی های اختصاصی ملت ایران است، اظهار کرد: ملت ایران بی نظیر و مقاوم است و اینکه حضور جوانان و نوجوانان در صحنه به معنای درک وضعیت موجود محسوب می شود.

امام جمعه رشت به افول دشمن در جنگ نظامی اشاره کرد و افزود: دشمن انسجام و وحدت ملی ملت ایران را هدف رفته است.

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه دشمن می خواهد انسان هایی غیر انقلابی را در منطقه بر امور بگمارد، تصریح کرد: تسلیم غرب بودن، شجاعت نداشتن در مقابل آمریکا و نداشتن روحیه انقلابی از جمله ویژگی افرادی است که استکبار می خواهد روی کار آورد.

وی ادامه داد: بارها به مسئولان سیاسی گفتیم اروپایی های قداره کش دنباله رو آمریکایی ها هستند و دل آنها حتی برای ملت های خود نسوخته است.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه ۸ هزار شهید مردم این استان تقدیم انقلاب اسلامی کردند، افزود: برخی به دنبال مذاکره با آمریکا هستند اما امروز حتی کودکان ما که مسائل سیاسی را درک می کنند می دانند آمریکا غیر قابل اعتماد است.

آیت الله فلاحتی، بی توجهی به نفوذ دشمن از ویژگی افراد غیر انقلابی عنوان کرد و گفت: افراد مذکور زندگی اشرافی و کاخ نشینی را ترویج می کنند.

وی تصریح کرد: امروز آمریکا در موضع ضعف قرار گرفته و در مقابل ایستادگی ملت ایران سردرگم شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز