خبرگزاری کار ایران

سردار اشتری:

عملکرد مطلوب نیروی انتظامی گیلان در طرح ناظر یک/ افزایش ۷۶ درصدی زائران ایرانی اربعین حسینی

asdasd
کد خبر : ۸۳۰۳۷۱

فرمانده ناجا گفت: گیلان دارای نیروی دو برابر انتظامی نیست ولی در تمام طرح‌ها بویژه طرح ناظر یک با کمترین تنش و رضایت مردم موفق عمل کرده است.

به گزارش ایلنا از رشت، سردار حسین اشتری صبح دوشنبه در آیین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی گیلان در سالن شهدای ناجا رشت با اشاره به تقدیم هشت هزار شهید دوران دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و ۴۴۵ شهید فرماندهی انتظامی گیلان، اظهار کرد: نیروی انتظامی حافظ جان، مال، ناموس و امنیت مردم است.

فرمانده ناجا با تاکید بر نعمت امنیت و سلامت در کشو و با بیان اینکه در سایه همین امنیت در حوزه‌های مختلف پیشرفت‌های زیادی داشته‌ایم، گفت: در کشورهای همسایه به دلیل نبود امنیت مردم این کشورها خسارت زیادی دیده و در هیچ حوزه‌ای پیشرفت نداشته‌اند.

وی با بیان اینکه با تکیه بر منویات رهبر معظم انقلاب، نیروهای انتظامی، نظامی و مردم امنیتی با ثبات و مثال زدنی در کشور داریم، افزود: دشمنان در جنگ نرم و سخت به دنبال بر هم‌زدن نظم، امنیت و آرامش این کشور هستند.

بالاترین سرمایه پلیس اعتماد مردم است

سردار اشتری با اشاره به جنگ سخت و نرم داعش و نیروهای دست نشانده آمریکا در سوریه، عراق و یمن، گفت: امروز آمریکا به بهانه مطالبات مردمی که بخشی از آن بحق بوده و باید از مسیر درست و قانونی پیگیری شود سوء استفاده کرده که با هوشیاری مردم، مسئولان و هدایت‌های مقام معظم رهبری خنثی شد.

فرمانده ناجا تصریح کرد: نقش نیروی انتظامی در حفاظت و امنیت کشور با نیروی انسانی آموزش دیده، حرفه‌ای و مجاهد و از لحاظ تجهیزات با وجود تحریم‌ها و وجود کمبودها پیشرفت‌های خوب و چشمگیری داشته است.

وی با اشاره به پلیس هوشمند و هوشمندسازی در نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، گفت: امروز از طریق هوشمندسازی و استفاده از سامانه‌های دقیق کشف جرم با سرعت و دقت بیشتری صورت می‌گیرد.

سردار اشتری با تاکید بر اینکه در تلاشیم تا پایان سال ۱۴۰۰ به مرحله ایده آل در این حوزه برسیم، افزود: امروز از بسیاری از کشورهای منطقه جلوتر هستیم و قدرت رقابت با پلیس کشورهای پیشرفته را داریم.

فرمانده ناجا با بیان اینکه بالاترین سرمایه ما اعتماد مردم به ما است و با اشاره به همایش جهانی اربعین حسینی و حضور بیش از سه میلیون زائر ایرانی، اظهار کرد: امسال کدر مقایسه با سال گذشته شاهد رشد ۷۶ درصدی زائران داخلی و ۳۵ درصدی زائران خارجی بودیم که در کمال نظم، رضایت مندی، امنیت و تردد ورود و خروج زائرین انجام شد.

وی با اشاره به روز ۱۳ آبان روز مقابله با استکبار جهانی، گفت: در این روز سه حادثه بزرگ تبعید حضرت امام(ره)، کشتار دانش آموزان و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا است که مسیر انقلاب را تغییر داد.

سردار اشتری با اشاره به تحریم‌های آمریکا، تأکید کرد: تحریم‌ها سبب مستقل شدن ما در حوزه‌های مختلف شد و امروز به لطف خدا و روحیه جهادی، قدرت دفاعی ایران قدرت برتر در جهان است پیشرفته ترین پهپادهای آمریکایی را در زمین و دریا و آسمان میزند.

فرمانده ناجا با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب رهبر معظم انقلاب، اظهار کرد: باید راه مقاومت و ایستادگی را با قدرت و قوت ادامه دهیم و اگر بر اساس هفت بندی که مقام‌معظم رهبری مشخص کرده‌اند کار کنیم نقشه راهی برای چهل سال دوم انقلاب داریم.

وی با اشاره به اینکه استان گیلان در کشف وقوع جرم در سال گذشته رتبه دوم و امسال رتبه اول را با میانگین ۹۰ درصد دارد و در حوزه سرقت‌های خشن با شدت برخورد شده است، ادامه داد: با توجه به گردشگرپذیر بودن استان گیلان اجرای طرح‌های امنیتی و اخلاقی در دستور کار قرار دارد.

سردار اشتری تصریح کرد: گیلان دارای نیروی دو برابر انتظامی نیست ولی در تمام طرح‌ها بویژه طرح ناظر یک با کمترین تنش و رضایت مردم موفق عمل کرده است.

گفتنی است، در پایان ضمن تشکر و قدردانی از تلاش‌های سردار «محمدرضا اسحاقی» فرماندهی انتظامی استان گیلان سردار «عزیزالله ملکی» به مدت سه سال به عنوان فرمانده جدید انتظامی گیلان معرفی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز