خبرگزاری کار ایران

در دیدار نماینده ولی فقیه در گیلان و فرمانده ناجا مطرح شد؛

تلاش کارکنان نیروی انتظامی مجاهدانه است/ ثبت ۷ میلیون ورود و خروج زائران اربعین از مرزهای ایران

asdasd
کد خبر : ۸۳۰۳۰۲

نماینده ولی فقیه در گیلان با خداقوت به تمام کسانی که در ناجا فعالیت می کنند گفت: تلاش کارکنان نیروی انتظامی مجاهدانه است.

به گزارش ایلنا از رشت، آیت الله رسول فلاحتی در دیدار سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با قدردانی از تلاش شبانه روزی کارکنان ناجا اظهار کرد: تلاش کارکنان نیروی انتظامی مجاهدانه است و به تمام کسانی که در این نیرو فعالیت می کنند خداقوت می گوییم.

وی با قدردانی از تلاش های سردار محمدرضا اسحاقی فرمانده انتظامی گیلان، بیان کرد: آینده خوبی برای سردار عزیزالله ملکی که در استان هرمزگان و آب های نیلگون خلیج فارس حضور داشتند و اکنون به عنوان فرمانده انتظامی گیلان مشغول خدمت شدند، آرزومندیم و برای ایشان موفقیت و بهروزی خواهانیم.

فرمانده نیروی انتظامی نیز در دیدار مذکور با قدردانی از هدایت ها و حمایت های آیت الله فلاحتی از نیروی انتظامی در گیلان گفت: ان شاالله این هدایت ها و حمایت ها ادامه پیدا می کند.

سردار حسین اشتری به حضور فعال نیروی انتظامی در تمام عرصه ها اشاره کرد و افزود: نمونه بارز و موثر فعالیت ناجا در اربعین بود.

وی با بیان اینکه تمام زائران اربعین براساس ضوابط و قوانین و اسناد معتبر امسال از مرز عبور کردند، تصریح کرد: سال جاری مشکل امنیتی نداشتیم ضمن اینکه شاهد افزایش ۲۰ درصدی تردد خودروهای شخصی بودیم که با کاهش تصادفات همراه بود.

فرمانده ناجا از صدور ۶۰۰ هزار برگ تردد موقت در اوج ترددها برای زائران اربعین خبر داد و بیان کرد: امسال کمتر فردی بود که به مرز بیاید و نتواند به زیارت نرود.

اشتری به خروج ۳ میلیون و ۷۰ هزار نفر زائر ایرانی برای حضور در مراسم اربعین از مرزهای کشور اشاره کرد و یادآور شد: حدود ۳۰۰ هزار نفر زائر اربعین خارجی از مرزهای ایران خارج شدند.

وی ادامه داد: امسال در مجموع حدود ۷ میلیون نفرورود و خروج زائر اربعین از مرزهای جمهوری اسلامی ایران انجام شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز