خبرگزاری کار ایران

معاون بهره برداری آبفای گیلان خبر داد:

استفاده از دستگاه الکترولیز نمک طعام بکو برای گندزدایی در تصفیه خانه بهارستان آستارا

asdasd
کد خبر : ۸۳۰۲۹۲

معاون بهره برداری آبفای گیلان از بکارگیری دستگاه الکترولیز نمک طعام بکو برای گندزدایی در تصفیه خانه آب بهارستان آستارا خبر داد.

به گزارش ایلنا از آستارا، مازیار غلامپور معاون بهره برداری آبفای گیلان بیان کرد: در راستای استفاده از تکنولوژی‌های نوین در گندزدایی و تأمین آب شرب بهداشتی، دو دستگاه جدید الکترولیز نمک طعام بکو به روش تولید پیوسته، بدون مصرف مواد شیمیایی و بدون تولید پساب برای گندزدایی آب در تصفیه خانه بهارستان آستارا نصب و راه اندازی شد.

غلامپور با تاکید بر اینکه روش الکترولیز نمک طعام به روش تولید پیوسته برای اولین بار در استان عملیاتی شد، ابراز داشت: این روش با تولید 10000 لیتر در روز محلول گندزدا شامل هیپوکلریت سدیم، جایگزین روش گندزدایی آب سامانه کلرزن گازی 1 تنی شد که علاوه بر افزایش ایمنی سیستم، منجر به کاهش هزینه های بهره برداری شده است.

وی همچنین افزود: از مزایای این دستگاه تأمین دائمی آب سالم و همچنین پایداری کلر آزاد باقی‌مانده تا انتهای شبکه و کاهش بسیار کم کلر از ابتدا تا انتهای شبکه است.

 این طرح با هزینه 800 میلیون تومان از محل اعتبارات طرح آبرسانی آب به آستارا با همکاری معاونت مهندسی و توسعه انجام شده است. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز