خبرگزاری کار ایران

برای کسب سهمیه المپیک؛

تیرانداز گیلانی عازم مسابقات قهرمانی آسیا شد

asdasd
کد خبر : ۸۲۹۹۶۳

سجاد پورحسینی ورزشکار گیلانی برای کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو عازم مسابقات تیراندازی قهرمانی آسیا شد.

به گزارش ایلنا از رشت، رئیس هیات تیراندازی استان گیلان اظهار داشت: تیم ملی تیراندازی ایران عازم دوحه قطر شد تا در رقابت‌های قهرمانی آسیا حضور یابد که سجاد پورحسینی نیز از گیلان به همراه این تیم عازم این مسابقات شد.

باب الله زارع افزود: رقابت های تیراندازی قهرمانی آسیا با حضور زبده ترین ورزشکاران این رشته از کشورهای این قاره و در رشته‌های مختلف در دوحه قطر برگزار می‌شود که تیم ملی ایران در سه بخش تفنگ، تپانچه و اهداف پروازی در این مسابقات حضور می یابد.
 
وی ادامه داد: البته مسابقات تیراندازی قهرمانی آسیا آخرین مرحله کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو بشمار می رود که از این بابت این رقابت ها بسیار مهم است و همه ورزشکاران برتر این رشته از قاره آسیا حضور خواهند یافت تا بتوانند سهمیه المپیک را کسب کنند.
 
رئیس هیات تیراندازی گیلان بیان کرد: سجاد پورحسینی ملی پوش شایسته گیلانی در رشته تپانچه در این دوره از مسابقات حضور خواهد یافت و امیدواریم که این ورشکار بتواند در نهایت مقام ارزنده ای را کسب و سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو را تصاحب کند.

زارع اضافه کرد: این ورزشکار شایسته و ملی پوش گیلانی در رقابت های ورزشی دانشجویان جهان (یونیورسیاد) ۲۰۱۹ که در ایتالیا برگزار شده بود، موفق به کسب مقام سوم و مدال برنز شده بود.

رقابت های تیراندازی قهرمانی آسیا تا روز ۲۲ آبان ماه در رده های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در دوحه قطر برگزار می شود که در نهایت ۲۸ سهمیه بازی های المپیک بین برترین ورزشکاران این دوره توزیع خواهد شد.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز