خبرگزاری کار ایران

بازدید معاون انرژی سازمان پدافند غیرعامل کشور از نمایشگاه دستاوردهای صنعت آب و برق گیلان

asdasd
کد خبر : ۸۲۹۷۵۸

معاون انرژی سازمان پدافند غیرعامل کشور در بازدید از نمایشگاه دستاوردهای صنعت آب و برق گیلان در زمینه پدافند غیرعامل گفت: آب و برق دو نیاز ضروری جامعه است که عملکرد شرکت‌های آب و برق در این زمینه حساس و بدون وقفه است.

به گزارش ایلنا از رشت، مطیعی با اشاره به موقعیت گردشگری گیلان افزود: تجهیزاتی که در این نمایشگاه در معرض نمایش گذاشته شده، بیانگر تلاش و تکاپوی تلاشگران صنعت آب و برق در حوزه پدافند غیرعامل و سایر زمینه ها است.

معاون انرژی سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: با این دستاوردهای مهم و ارزشمند در استان گیلان، چنانچه به هر دلیلی شرایط غیرعادی ایجاد شود می‌توان در کمترین زمان ممکن آن را مدیریت کرد.

بنابراین گزارش؛ در بازدید از نمایشگاه دستاورهای شرکت‌های صنعت آب و برق در زمینه پدافند غیرعامل، مدیران عامل شرکت‌های صنعت آب و برق گیلان و معاون سیاسی و امنیتی استانداری حضور داشتند.

گفتنی است؛ نمایشگاه عمومی دستاوردهای پدافند غیرعامل تا سه شنبه 14 آبان دایر است و علاقمندان می توانند از ساعت 10 صبح الی 14 بعداز ظهر در محل سالن ورزشی شهید عباسپور شرکت سهامی برق منطقه ای گیلان از این نمایشگاه دیدن کنند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز