خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل آبفای گیلان خبر داد:

اجرای 95 درصد سازه تصفیه خانه فاضلاب آستارا

asdasd
کد خبر : ۸۲۹۷۵۴

مدیرعامل آبفای گیلان در بازدید معاون آب و آبفا وزارت نیرو از طرح فاضلاب آستارا اعلام کرد: ۹۵ درصد سازه تصفیه خانه فاضلاب آستارا اجرا شد.

به گزارش ایلنا از آستارا، مدیرعامل آبفای گیلان در بازدید معاون آب و آبفا وزارت نیرو از طرح اجرای فاضلاب بهداشتی آستارا اعلام کرد ۹۵ درصد سازه تصفیه خانه فاضلاب انجام شد.

سیدمحسن حسینی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل آبفای گیلان در بازدید تقی‌زاده خامسی معاون آب و آبفا وزارت نیرو از طرح فاضلاب شهرستان آستارا اظهار داشت:جمعیت برخوردار در طرح فاضلاب آستارا ۳۲ هزار نفر پیش‌بینی شده است که ۹۵ درصد سازه تصفیه خانه فاضلاب انجام شد و ادامه کار در اجرای تأسیسات الکترومکانیکال به روش PC انجام خواهد شد.

مدیرعامل آبفای گیلان با اشاره به اینکه مجموع طرح فاضلاب آستارا ۲۰ میلیارد تومان تخصیص دارد تصریح کرد: از سفر ریاست جمهوری به استان گیلان نیز ۴۳ میلیارد تومان مصوب شده است.

وی همچنین افزود: این تصفیه خانه با ظرفیت تصفیه ۶۳۰۰ مترمکعب فاضلاب در شبانه روز احداث خواهد شد که برای اتمام طرح ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز است و از طریق فاینانس داخلی و استفاده از سرمایه گذار بخش داخلی براساس ماده ۵۶ قانون الحاق (استفاده از فاینانس داخلی) در روند اجرا سرعت بیشتری خواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز