خبرگزاری کار ایران

سرپرست پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان خبر داد:

اعمال محدودیت ترافیکی به مناسبت راهپیمایی ۱۳ آبان در رشت

asdasd
کد خبر : ۸۲۹۷۵۲

سرپرست پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان گفت: به مناسبت یوم الله ۱۳ آبان روز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و برگزاری هرچه باشکوهتر مراسم راهپیمایی، محدودیت‌های ترافیکی در سطح شهر رشت اعمال می‌شود.

به گزارش ایلنا از رشت، سرهنگ امیر طالبی اظهار داشت: محدودیت ترافیکی از ساعت ۸ صبح روز دوشنبه ۱۳ آبان ماه ۱۳۹۸ تا پایان مراسم راهپیمایی اعمال می‌شود.

این مقام انتظامی افزود: محدودیت ترافیکی در چهار مسیر تعیین شده ۱- میدان پاسداران – میدان فرهنگ – خیابان امام خمینی – میدان شهدای ذهاب، ۲- ورزشگاه شهید عضدی – خیابان حافظ – چهار راه قدس – خیابان امام خمینی – میدان شهدای ذهاب، ۳- میدان شهید انصاری – خیابان تختی – خیابان شریعتی – میدان شهدای ذهاب و ۴- دانای علی – سبز میدان – میدان شهدای ذهاب، برای راهپیمایی در شهر رشت اعمال خواهد شد.

وی ادامه داد: در این راستا رانندگان می‌توانند از مسیرهای جایگزین تعیین شده برای تردد استفاده کنند.

سرهنگ طالبی تاکید کرد: همشهریان از پارک خودرو در مسیرهای یاد شده قبل از آغاز محدودیت‌های ترافیکی خودداری کنند چرا که در صورت مشاهده، خودروهای متوقف شده با خودروبر به پارکینگ منتقل خواهند شد.

این مقام انتظامی همچنین از شهروندان خواست، ضمن همکاری با پلیس، از اصرار برای تردد در مسیرهایی که زمان برپایی مراسم راهپیمایی ممنوعیت تردد دارند خودداری کنند.

سرپرست پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان در پایان گفت: محدودیت ترافیکی در سایر شهرهای استان نیز اجرا و اطلاع‌رسانی‌های لازم توسط پلیس راهور شهرستان‌ها برای سهولت شهروندان و حضور پرشور مردم در مراسم راهپمیایی روز ۱۳ آبان انجام می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز