خبرگزاری کار ایران

دیدار استاندار گیلان با مدیران بیمه سلامت/ عزت نفس و کرامت مردم را حفظ کنید

asdasd
کد خبر : ۸۲۹۷۴۱

استاندار گیلان در دیدار مدیران بیمه سلامت استان گفت : هر چه بیشتر تلاش کنید عزت نفس و کرامت مردم حفظ می‌شود.

به گزارش ایلنا از رشت، ارسلان زارع در این دیدار اظهار داشت: یکی از مهمترین برگ‌های زرین انقلاب اسلامی و نظام و دولت جمهوری اسلامی ایران خدمات رسانی بیمه‌ای به شهروندان اعم از روستاییان و شهرنشینان است.

وی با بیان اینکه از انقلاب اسلامی تاکنون هر ساله این خدمات اضافه می‌شود، گفت: در دوره دولت تدبیر و امید از همان نخستین سال پس از روی کار آمدن دولت یازدهم به طور شگرفی نسبت به گذشته این سطح خدمات گسترده‌تر شده است.

نماینده عالی دولت در گیلان با اشاره به اینکه مهمترین عامل توسعه یافتگی هر کشور  را داشتن خانواده و جامعه‌ای سالم دانست و افزود: هم بهداشت جسمانی و هم بهداشت روانی عامل توسعه یافتگی کشور و جامعه را فراهم می‌کند.

وی با اشاره به گام اول و دوم دولت تدبیر و امید که به شایستگی توانست اجرای طر ح تحول سلامت عمل کند گفت: توازن بین منابع و مصارف دستگاه‌های خدمات رسانی مثل بیمه ، کار سخت و دشواری بوده و کار کردن در این عرصه واقعاً شایسته تقدیر است.

نماینده عالی دولت در گیلان تصریح کرد: اصل پیشگیری مهمترین نگاه در درمان و سلامت محسوب می‌شود که کمتر مورد توجه قرار می‌گیرد و مغفول مانده است.

استاندار گیلان اظهار داشت: تمامی دستگاه‌های فرهنگی، سازمان‌های مردم نهاد، پزشکان خانواده و پیراپزشکان می‌بایست کمک کنند تا تقدم سلامت بر پیشگیری برعکس شود.

وی به رعایت تکریم ارباب رجوع خاطر نشان کرد: هرچه بیشتر تلاش کنید عزت نفس و کرامت مردم حفظ شود.

استاندار گیلان تصریح کرد: در مناطق محروم که توسط کارگزاران شما خدمت ارائه می‌شود باید نظارت، بازرسی و برگزاری کارگاه‌های آموزشی انجام پذیرد تا خدمات رسانی آنها هم به درجه اعلاء برسد.

 زارع با اشاره به اجرای نظام ارجاع الکترونیکی و سطح بندی خدمات نسخه نویسی الکترونیکی عنوان داشت: در اجرای این طرح‌ها استان گیلان جزء 6 استان پیشرو و پایلوت است و نیاز است تمامی دستگاه ها همکاری و همراهی را انجام دهند.

وی با بیان اینکه در اعتبار و یا تمدید دفترچه های بیمه سلامت زمان برای همه کسانی که تحت پوشش هستند بسیار مهم است، گفت: می‌بایست این موضوع در کوتاه‌ترین زمان ممکن توسط کارگزاران شما انجام شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز