خبرگزاری کار ایران

رییس سازمان مدیریت گیلان:

88 میلیارد تومان اعتبار برای احیای آب بندان های گیلان اختصاص یافت

asdasd
کد خبر : ۸۲۹۵۹۹

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان از اختصاص 880 میلیارد ریال اعتبار برای احیای آب بندان های استان خبر داد و گفت:توزیع اعتبار بر اساس پتانسیل‌های شهرستان ها صورت گرفته است.

به گزارش ایلنا از رشت،کیوان محمدی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان گیلان که در سالن شهید انصاری استانداری گیلان برگزار شد، با اشاره به دستور اول جلسه درخصوص پیشنهاد توزیع اعتبار ساماندهی آب بندان‌ها، اظهار داشت: این موضوع یکی از مسائلی است که در گذشته به شکل ویژه به آن پرداخته شده بود و می تواند در مواقع بارندگی و سیلاب ها به استان کمک کند.

دبیر شورای برنامه‌ریزی و توسعه گیلان با بیان اینکه‌ در همین حوزه توافقنامه‌ای بین وزارت جهاد کشاورزی، سازمان برنامه و بودجه کشور و استانداران سه استان شمالی منعقد شده است افزود: نیمی از بودجه این طرح جزو مصوبات سفر ریاست جمهوری و نیمی دیگر از اعتبارات استان می‌باشد که بر اساس آن به‌ آب بندان‌هایی که خصوصاً از مزیت آنچنانی برای سرمایه‌گذاری برخوردار نیستند، تسهیلات اختصاص داده می شود.

محمدی خاطرنشان کرد: سعی شده است، تمامی شهرستان‌ها از این 880 میلیارد ریال بهره مند شوند و به این نکته توجه شده که توزیع اعتبار بر اساس پتانسیل‌هایی که در شهرستان بوده، صورت بگیرد.

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی گیلان با اشاره به آب بندان‌های خودکفا از لحاظ اقتصادی گفت: این طرح نیز مورد بررسی قرار گرفته که آب بندان‌ها بتوانند خودشان را تأمین کنند و نیازی به اعتبارات دولتی نداشته باشند،که بخش خصوصی در این زمینه ورود کرده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز