خبرگزاری کار ایران

احمد رمضانپور عنوان کرد:

موضوعات کوچک در شورای شهر رشت نباید بزرگ نمایی شود/ یکبار برای همیشه باید اختلافات اعضای شورا حل شود

asdasd
کد خبر : ۸۲۸۶۷۴

عضو شورای شهر رشت گفت: آرزوی دکتر نوبخت رفع مشکلات رودخانه ها و سراوان رشت است.

به گزارش ایلنا از صحن علنی شورای اسلامی شهر رشت، احمد رمضانپور با بیان اینکه آرزویم این است هر۱۱ نفر شما در یک ریل مشترک حرکت کنند، افزود: اعضای خانواده یک طور فکر نمی کنند و هر موضوع کوچک در شورای شهر رشت نباید بزرگ نمایی شود، چرا که هیچ نفعی برای شهر و شهروندان نخواهد داشت.

وی افزود: همه انسانها کمال مطلق نیستند و از گذشته درخواست کردم که یکبار برای همیشه دور هم بنشینیم و همه مشکلات را بین خود مرتفع نماییم.

وی افزود: زحمات زیادی در دوران دکتر نصرتی انجام‌ پذیرفت که باید بعد ایشان ادامه دار می بود که مغفول ماند.

نماینده اسبق مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دکتر نوبخت یک نعمت برای گیلانیان در دولت است بیان داشت: آرزوی دکتر نوبخت این است که مشکل رودخانه های رشت و سراوان حل شود و این ظرفیت در دولت وجود دارد که اگر این وحدت در بین اعضای شورا باشد می توانم از این ظرفیت ارزشمند بهره مند گردیم.

رمضانپور تصریح کرد: بنده حرفهای زیادی برای گفتن دارم و اگر بیان کنم، شاید افراد زیادی رنجور شوند، اما پیشنهاد ما نشست خصوصی اعضای شورا با یکدیگر است تا بتوانیم مشکلات را بین خود حل کنیم تا شهر و شهروندان متضرر نگردند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز