خبرگزاری کار ایران

ورزلدوست خبر داد:

کسب مدال برنز مسابقات قایقرانی آسیا توسط ورزشکار گیلانی

asdasd
کد خبر : ۸۲۷۹۳۳

مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان گیلان گفت: امیرحسین محمودپور قایقران گیلانی توانست مدال برنز رقابت های روئینگ قهرمانی آسیا را کسب کند.

به گزارش ایلنا از رشت، مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان گیلان بیان کرد: پس از درخشش بانوان قایقران گیلانی در رقابت های روئینگ قهرمانی آسیا، امیرحسین محمودپور قایقران جوانان گیلانی نیز در بخش آقایان درخشید و موفق به کسب مدال برنز شد.

مرتضی ورزلدوست افزود: محمدپور به همراه سه ملی پوش دیگر در رشته روئینگ چهارنفره سنگین وزن به مصاف حریفان آسیایی خود رفتند که سرانجام با زمان شش دقیقه و پنج ثانیه و ۲۶ صدم ثانیه پس از پاروزنان ازبکستان و هند بر سکوی سوم آسیا ایستادند و صاحب مدال برنز شدند.

وی بیان کرد: پیش از این نیز و در بخش بانوان رقابت های قایقرانی روئینگ قهرمانی آسیا، نازنین ملایی قایقران شایسته و ملی پوش استان گیلان موفق شده بود مدال طلای رقابت ها روئینگ تک نفره سبک وزن را کسب کند.

وی به درخشش دیگر بانوی قایقران گیلانی نیز اشاره و خاطرنشان کرد: هانیه خرسند دیگر بانوی گیلانی حاضر در رقابت های قایقرانی روئینگ قهرمانی آسیا همانند نازنین ملایی درخشید و در رشته روئینگ دونفره سنگین‌ وزن بانوان به همراه نازنین رحمانی دیگر عضو تیم ملی قایقرانی بانوان ایران موفق به کسب مدال برنز این رقابت ها شد.

رقابت های قایقرانی روئینگ قهرمانی آسیا که از اول آبان ماه با حضور زبده ترین ورزشکاران این رشته از کشورهای قاره کهن در کره جنوبی آغاز شده بود ، روز گذشته (یکشنبه) به کار خود پایان داد که در نهایت تیم ایران موفق به کسب دو مدال طلا و پنج مدال برنز شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز