خبرگزاری کار ایران

با حضور ۳۵ نفر برگزار می‌شود؛

دوره تربیت‌مربی‌خبرنگاری آبان و آذر امسال در گیلان

asdasd
کد خبر : ۸۲۷۸۴۴

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان گفت: دوره تربیت‌مربی خبرنگاری با حضور ۳۵ نفر به مدت شش روز به ترتیب در اواخر و اوایل آبان و آذر امسال در رشت برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا از رشت، مهدی پارسا با اشاره به برگزاری دوره عالی تربیت‌مربی روزنامه‌نگاری به میزبانی گیلان، اظهار کرد: ۳۵ خبرنگار و فعال‌رسانه‌ای نخبه گیلان بر اساس سوابق تحصیلی، شغلی و دوره‌های آموزشی خبرنگاری برای شرکت در این دوره گزینش علمی شدند.

وی با بیان اینکه شورای آموزش، پژوهش و برنامه‌ریزی رسانه در سازمان بسیج رسانه گیلان تشکیل و فعال‌شده است، افزود: دوره تربیت‌مربی روزنامه‌نگاری برای نخستین بار در سطح کشور و به میزبانی رشت برگزار می‌شود.

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان با اشاره به برگزاری ۱۲ کارگاه تخصصی در دوره تربیت‌مربی روزنامه‌نگاری گیلان، گفت: برگزاری شیوه‌های نوین روزنامه‌نگاری تحقیقی، برنامه‌ریزی و سیاست خبری در رسانه‌ها، اصول مدیریت رسانه، خبرنویسی به سبک رسانه‌های بین‌المللی و سواد رسانه‌ای (فنون اقناع) از جمله کارگاه‌های تخصصی و آموزشی این دوره است.

پارسا ادامه داد: کارگاه‌های تخصصی مدیریت خبری بحران، شیوه‌های نوین تدریس در علوم ارتباطات، عکاسی خبری، گزارش‌نویسی، اقتصاد رسانه، حقوق رسانه و اخلاق و فقه رسانه از دیگر مباحث ارائه‌شده در دوره تربیت‌مربی روزنامه‌نگاری گیلان است.

وی با بیان اینکه دوره عالی تربیت‌مربی روزنامه‌نگاری به مدت ۳۲ ساعت و در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود، تصریح کرد: این دوره در شش روز و در تاریخ ۲۳، ۲۴ و ۳۰ آبان، یکم، هفتم و هشتم آذرماه در رشت برگزار می‌شود.

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان با اشاره به اینکه به پذیرفته‌شدگان در آزمون نهایی دوره مربی‌گری روزنامه‌نگاری گواهینامه معتبر اعطا می‌شود، تصریح کرد: گواهی مربی‌گری درجه‌ دو و سه بر اساس نمره نهایی برای شرکت‌کنندگان با تأیید وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان بسیج رسانه صادر می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز