خبرگزاری کار ایران

مدیرکل کمیته امداد گیلان مطرح کرد:

پرداخت ۵۵۰۰ فقره وام قرض‌الحسنه به مددجویان با همکاری بانک مهر ایران

asdasd
کد خبر : ۸۲۷۳۹۴

مدیرکل کمیته امداد گیلان گفت: در نیمه نخست امسال ۵۵۰۰ فقره وام قرض‌الحسنه کارگشایی و ودیعه مسکن به نیازمندان پرداخت‌ شده است که این وام‌ها به مبلغ ۲۶ میلیارد تومان از طریق بانک مهر ایران به محرومان اختصاص‌ یافته است.

به گزارش ایلنا ازرشت، عباس اهرابی، مدیرکل کمیته امداد گیلان با قدردانی از همکاری‌های همه‌جانبه بانک‌های عامل پرداخت وام‌های اشتغال و قرض‌الحسنه به مددجویان تحت‌حمایت این نهاد گفت: یکی از درخواست‌های مددجویان پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه به آن‌ها بوده که طی انعقاد تفاهم‌نامه همکاری با بانک قرض‌الحسنه مهر ایران این امر محقق شده است.

وی بابیان اینکه در نیمه نخست امسال پنج هزار و ۵۰۰ فقره وام قرض‌الحسنه کارگشایی و  ودیعه مسکن به نیازمندان پرداخت‌شده است افزود: این وام‌ها به مبلغ ۲۶ میلیارد تومان از طریق بانک مهر ایران به محرومان اختصاص‌یافته است.

اهرابی با اشاره به اینکه بر اساس تفاهم‌نامه همکاری کمیته امداد با بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، پرداخت وام‌های قرض‌الحسنه تا پایان سال جاری ادامه خواهد یافت خاطرنشان کرد : در شرایط کنونی که خانواده‌های تحت حمایت، نیازمند توجه بیشتری از سوی این نهاد هستند پرداخت وام قرض‌الحسنه می‌تواند برای برخی از امور زندگی آن‌ها گره‌گشایی کند.

مدیرکل کمیته امداد گیلان با بیان اینکه میزان وام قرض‌الحسنه کارگشایی برای هر نفر از مددجویان پنج میلیون تومان است، گفت: وام ودیعه مسکن هم با اولویت زنان سرپرست خانوار و ایتام پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز