خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی گیلان خبر داد:

مطالعه ۲۰۰ روستا در گیلان برای اشتغالزایی

asdasd
کد خبر : ۸۲۷۳۵۸

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان گیلان از مطالعه ۲۰۰ روستا در گیلان برای اشتغالزایی خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان گیلان در پنجمین همایش روز ملی آمار و برنامه‌ریزی، اشتغال را از اولویت‌های سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان برشمرد و اظهار کرد: مطالعات سازمان برای اشتغال‌زایی انجام‌شده و در پی آن ۲۰۰ روستا در سال گذشته مورد مطالعات قرارگرفته‌اند.

محمدعلی محمدی با تأکید بر اینکه باید برای روستاها مشاغل جدیدی ایجاد شود، افزود: روستاها امروزه نیازمند ایجاد شغل‌های جدیدی هستند و این احساس نیاز در روستاهای خوش آب‌وهوای گیلان بیشتر است.

وی با اشاره به واگذاری طرح‌های عام‌المنفعه دولت به بخش خصوصی بااعتبار سرمایه‌ای ۳۰ میلیارد تومانی گفت: عمده‌ترین مشکل در این زمینه مسائل حقوقی و احتمال ایجاد اشکال از سوی دستگاه‌های نظارتی است که در پی آن تلاش شده قبل از واگذاری‌ها، نشست‌های هماهنگی با دستگاه‌های نظارتی انجام شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی گیلان با بیان اینکه ۷۲ پروژه اقتصاد مقاومتی در سال گذشته در گیلان برنامه‌ریزی‌شده، افزود: امسال نیز ۱۹ پروژه اقتصاد مقاومتی با ۵۳ زیر پروژه در استان در دستور کار قرار گرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز