خبرگزاری کار ایران

فرماندار لنگرود خبر داد:

کسب رتبه اول لنگرود در تعداد بیمه شدگان بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر گیلان

asdasd
کد خبر : ۸۲۶۸۲۰

فرماندار لنگرود از کسب رتبه اول این شهرستان در تعداد بیمه شدگان بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر گیلان خبر داد.

به گزارش ایلنا از لنگرود، نخستین همایش ستاد راهبردی توسعه بیمه اجتماعی، کشاورزان، روستائیان و عشایر لنگرود با حضور سیروس‌شفقی، فرماندار لنگرود و قلی‌پور، مدیرکل صندوق بیمه اجتماعی،کشاورزان، روستائیان و عشایر گیلان در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

 شفقی در این همایش ضمن قدردانی از تلاش‌های همه بخشداران، شهرداران، کارگزاران و مردم فهیم شهرستان در کسب مقام اولی شهرستان در تعداد بیمه شدگان بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر در سطح استان، گفت: جدیت در کارها و مشارکت و همراهی در راستای سیاست گذاری های دولت قطعا موفقیت ها را افزون تر می کند.

فرماندار لنگرود، رفع فقر مطلق، از بین بردن تبعیض و محرومیت از روستاها را از جمله سیاست‌های بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر عنوان و خاطرنشان کرد: امروز تشکیلات مختلف در این حوزه به جهت بهبود وضعیت روستائیان و جلوگیری از مهاجرت بی رویه به شهرهاست.

 وی با اشاره به سهمیه تکلیفی شهرستان لنگرود در سال جاری، اظهار داشت: از هزار و 96 سهمیه تکلیفی شهرستان در سال جاری باید دهیاری های شهرستان با تمهیدات اساسی، در تحقق پوشش کامل این طرح تلاش کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز