خبرگزاری کار ایران

معاون سابق استاندار گیلان:

خانه‌های ورزش شهری و روستایی در رشت راه‌اندازی شود

asdasd
کد خبر : ۸۲۶۴۱۹

معاون سابق استاندار گیلان گفت: خانه‌های ورزش شهری و روستایی در رشت راه‌اندازی شود.

به گزارش ایلنا از رشت، سیدمحمد احمدی در دیدار با جمعی از ورزشکاران و قهرمانان ورزشی گیلان با بیان اینکه هزینه در ورزش سرمایه‌گذاری برای سلامت و تندرستی جامعه است، اظهار داشت: ورزش سبب افزایش سن امید به زندگی است.

وی با بیان اینکه خانه‌های ورزش شهری و روستایی در رشت راه‌اندازی شود، افزود: در راه‌اندازی این خانه‌ها بیمه‌ها نیز می‌توانند نقش‌آفرین باشند چرا که ترویج ورزش همگانی در نهایت سبب کاهش بیماری‌ها و کاهش چشمگیر پرداخت خسارت توسط بیمه‌ها است.

استاد دانشگاه‌های گیلان گفت: خانه‌های ورزش در شهرها و روستاها می‌تواند به مراکز استعدادیابی ورزش نیز تبدیل شده و جوانان مستعد را به ورزش کشور معرفی کند.
 
احمدی با بیان اینکه فشار خون یکی از مهمترین معضلات حوزه پزشکی کشور است، خاطرنشان کرد: به گفته متخصصان ورزش می‌تواند فشار خون را در افراد جامعه تعادل بخشد.
 
وی با اشاره به فارغ‌التحصیلی سالانه صدها نفر متخصص علوم ورزشی در دانشگاه گیلان و دانشگاه آزاد اسلامی استان گفت: این فارغ التحصیلان در کنار قهرمانان ورزشی گیلان نیز می‌توانند در خانه‌های ورزش و فعالیت آن نظارت و به عنوان مربی پاره‌وقت و تمام وقت بکارگیری شوند.
 
رئیس ادوار هیات دو و میدانی گیلان با تکریم قهرمانان ورزشی این استان اظهار داشت: حمایت از تیم‌های ورزشی پرطرفدار نیز باید بیش از گذشته در دستور کار مسئولان باشد.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز