خبرگزاری کار ایران

معاون صنایع دستی استان گیلان خبر داد:

برگزاری هشتمین نشست تخصصی صنایع دستی در تالش

asdasd
کد خبر : ۸۲۶۳۲۴

معاون صنایع دستی استان گیلان از برگزاری هشتمین نشست تخصصی صنایع دستی در تالش خبر داد.

به گزارش ایلنا از تالش، هشتمین نشست از این سری نشست های تخصصی صنایع دستی و هنرهای سنتی استان در رشته گلیم بافی با حضور بیش از 250 نفر از هنرمندان و صنعتگران گلیم باف استان گیلان در شهرستان تالش با انتخاب هیات‌های موسس تشکل تخصصی گلیم بافان استان گیلان در سالن همایش های ارشاد اسلامی برگزار شد.

معاون صنایع دستی استان گیلان گفت: نشست‌های تخصصی صنایع دستی و هنرهای استان در راستای تشکیل شورای سیاست گذاری صنایع دستی با حضور تمامی ذینفعان از جمله نمایندگان تشکلهای تخصصی رشته های مختلف صنایع دستی استان در راستای توسعه پایدار صنایع دستی، مشارکت بیشتر در تصمیم گیری ها ، ارتباط موثر با هنرمندان، بررسی مشکلات و ارائه پیشنهادات و در نهایت بررسی چگونگی تبدیل ذی نفعان به ذی حقان در معاونت صنایع دستی استان گیلان برگزار شد .

فرزاد رشیدی با اشاره به نقش توسعه و ترویج صنایع دستی و هنر های سنتی در اقتصاد پایدار روستایی  بر مشارکت هنرمندان در تصمیم گیری های تخصصی رشته های مختلف صنایع دستی در اداره کل جهت توسعه پایدار صنایع دستی و همکاری تمامی هنرمندان با یکدیگر و همچنین ارتباط موثر با اداره کل جهت استفاده از ظرفیت های موجود جهت رفع مشکلات تاکید کرد.

 رشیدی در انتها ضمن ارائه استراتژی و برنامه های اداره کل در راستای توسعه پایدار صنایع دستی بر همکاری سازمان یافته از تمامی ذی نفعان دولتی و خصوصی از جمله هنرمندان هنرمندان و صنعتگران گلیم باف جهت ایجاد موزه تخصصی گلیم بافی در شهرستان تالش، برگزاری تورهای گردشگری خلاق با محوریت کارگاه های گلیم بافی و تولید محتوای موثرتر جهت ارتباط بیشتر با مردم در فضای مجازی به عنوان یکی از مهم ترین ابراز های بازاریابی و همچنین تلاش جهت ثبت ملی شهر یا روستای گلیم بافی در استان پرداختند .

همچنین در ادامه به ارایه گزارش برنامه‌ها و عملکرد اداره کل در حوزه صنایع دستی، تاکید بر خلاقیت در ارائه بسته بندی‌های مناسب و طراحی و تولید بر حسب نیازهای بازار پرداخته شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز