خبرگزاری کار ایران

همزمان با اول آبان صورت گرفت؛

پیام تبریک "پورکاشانی" به مناسبت روز کارشناس رسمی دادگستری

asdasd
کد خبر : ۸۲۶۲۸۰

رئیس کانون کارشناسان رسمی دادگستری گیلان به مناسبت روز کارشناس رسمی دادگستری پیام تبریک منتشر کرد.

به گزارش ایلنا از رشت، متن پیام "علی پورکاشانی" به این شرح است:

اول آبان ماه بنام روز کارشناس نامگذاری شده است. عنوان کارشناس رسمی دادگستری اولین بار به ‌موجب قانون مصوب ۱۳۱۷/۱۱/۲۳ مجلس شورای ملی در آئین دادرسی ایران رسمیت یافت. با پیروزی انقلاب اسلامی ایران در اول آبان ماه سال 1358 قانون استقلال کانون های کارشناسی رسمی دادگستری توسط شورای انقلاب تصویب شد.

کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان گیلان در سال 1381 تشکیل و امروزه با عضویت حدود 1200 کارشناس در بیش از 50 رشته کارشناسی، ضمن ارائه خدمات تخصصی و فنی کارشناسی، از کانون های فعال و پیشرو در حوزه کارشناسان رسمی دادگستری در کشور به شمار می رود. 
 
امروزه بسیاری از پرونده های تخصصی و فنی مطروحه در محاکم قضایی، ادارات دولتی، سازمان ها و اشخاص حقیقی و حقوقی، با استفاده از توان فنی کارشناسان رسمی دادگستری  مورد رسیدگی قرار می گیرد. به جهت پاسداشت زحمات فرهیختگان عرصه دانش و فن که به افتخار کارشناسی نائل گردیده اند، اول آبان ماه سالروز تصویب قانون استقلال کانونهای کارشناسان رسمی دادگستری با عنوان روز کارشناس مورد توجه قرار گرفت. 
 
به همین مناسبت، فرارسیدن اول آبان، روز کارشناس، را به کلیه کارشناسان رسمی دادگستری عضو کانون استان گیلان و جامعه کارشناسان رسمی کل کشور تبریک میگوئیم.
 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز