خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل آبفای گیلان مطرح کرد:

هدف مسابقات ارتقاء مهارت فنی در کنار آموزش‌های تئوری است

asdasd
کد خبر : ۸۲۶۱۸۹

مدیرعامل آبفای گیلان در اولین دوره مسابقات ملی مهارتهای فنی و تخصصی بهره برداری گفت: هدف از برگزاری این مسابقات ارتقاء مهارت فنی در کنار آموزش‌های تئوری است .

به گزارش ایلنا از رشت، اولین دوره مسابقات ملی مهارت‌های فنی و تخصصی بهره برداری با حضور 51 شرکت کننده در قالب 20 تیم در 5 رشته نصب انشعاب فاضلاب، آزمون پارامترهای شیمیایی آب، نصب انشعاب آب، تعمیرات در شبکه توزیع آب و عیب یابی مدار فرمان تابلو برق با حضور 6 تیم داوری در شرکت آبفای گیلان برگزار شد.

در آئین برگزاری این مسابقات سید محسن حسینی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل آبفای گیلان با اشاره به اینکه اجرای چنین برنامه هایی موجب سنجش میزان مهارت، سرعت و دقت همکاران می گردد افزود: شرکت آب و فاضلاب بعنوان یک دستگاه خدمات رسان باید خدمات 24 ساعته ارائه نماید و بر این اساس حضور نیروی انسانی متخصص و ماهر در مواقع بحران بسیار کارگشاست.

وی در ادامه افزود: نیروهای متخصص و متعهد شرکت در کنار آموزشهای تئوری برای افزایش مهارت نیاز به برگزاری این نوع مسابقات دارند و آنچه شرکتهای آب و فاضلاب بیش از پیش نیاز دارند وجود تکنسین ماهر است.

مدیرعامل آبفای گیلان با تأکید بر اینکه الزامات مربوط به ایمنی باید در انجام امور حفظ گردد تصریح کرد: کار نیز باید با کیفیت مناسب انجام شود و هدف از برگزاری این مسابقات ارتقاء مهارت است .

 حسینی همچنین یادآور شد: وظیفه تأمین ، تصفیه، انتقال و توزیع آب به عهده شرکت آب و فاضلاب می باشد و با توجه به گستردگی کار در این حوزه ، حفظ کیفیت آب بسیار حائز اهمیت است که وجه تمایز شرکت آب و فاضلاب با سایر دستگاههای خدمات رسان نیز می باشد.

سپس مازیار غلامپور معاون بهره برداری آبفای گیلان با اشاره به اینکه ایجاد انگیزه ، توسعه مشارکت جمعی ، انتقال تجربیات و ارتقاء سطح مهارت از اهداف برگزاری این مسابقه بوده است خاطرنشان کرد: مهمترین موضوع در برگزاری این مسابقه رعایت ایمنی در کارگاهها بود.

وی با بیان اینکه برای برگزاری مطلوب این مسابقه دهها جلسه و ساعتها نشست داشته ایم افزود: امتیاز شرکت کنندگان در این  مسابقات بسیار بهم نزدیک بود و محک زدن توان کاری در این عرصه بسیار مهم بود .

معاون بهره برداری آبفای گیلان مهمترین هدف از برگزاری این مسابقات را دستیابی به نتایج ارزشمند در بلوک منطقه ای و بلوک کشوری اعلام کرد و گفت: با جدیت و پشتکار همکاران این مجموعه خواهیم توانست در مرحله منطقه ای و کشوری نیز حائز رتبه گردیم و برای این شرکت افتخارآفرین باشیم.

گفتنی است بلوک منطقه ای مسابقات ملی مهارتهای فنی و تخصصی بهره برداری در استان مازندران برگزار خواهد شد و برندگان مسابقات به مرحله کشوری راه خواهند یافت که 10 و 11 دی ماه در اصفهان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز