خبرگزاری کار ایران

رئیس هیات تکواندو گیلان خبر داد:

آغاز مرحله نهایی لیگ تکواندو نونهالان دختر کشور با یک پیروزی برای گیلان

asdasd
کد خبر : ۸۲۵۷۱۹

مرحله پایانی لیگ تکواندو نونهالان دختر کشور جام شکوفه های تکواندو با یک پیروزی و یک شکست برای تیم گیلان همراه بود.

به گزارش ایلنا از رشت، رئیس هیات تکواندو گیلان اظهار داشت: مرحله پایانی لیگ نونهالان دختر کشور جام شکوفه های تکواندو با انجام دیدارهای هفته اول و دوم آغاز و تیم گیلان با کسب یک پیروزی و یک شکست حائز رتبه چهارم این رقابت ها شد.

محسن سترگی افزود: در مرحله نهایی رقابت های تکواندو دختران کشور تیم های آکادمی تکواندو ابزار و یراق توسن، پروین تحریر تبریز، لوازم خانگی کن، هیات تکواندو استان گیلان، هیات تکواندو دورود، هیات تکواندو شهرستان فلاورجان، هیات تکواندو شهرستان محمدیه و هیات تکواندو شهرستان کرج به صورت متمرکز با هم رقابت می کنند.
 
وی ادامه داد: در پایان رقابت های هفته دوم این مسابقات در تهران ، تیم لوزام خانگی کن با کسب شش امتیاز صدرنشین شد، هیات تکواندو شهرستان محمدیه با چهار امتیاز در رده دوم قرار گرفت، هیات تکواندو شهرستان کرج و هیات گیلان با سه امتیاز به ترتیب در رتبه های سوم و چهارم قرار دارند.
 
وی بیان کرد: در هفته اول از مرحله پایانی این رقابت ها ، تیم تکواندو دختران هیات گیلان به مصاف تیم تکواندو پروین تحریر تبریز رفت و با پیروزی هفت بر سه برابر حریف مرحله نهایی این رقابت ها را با پیروزی آغاز کرد.
 
رئیس هیات تکواندو گیلان خاطرنشان کرد: همچنین تیم دختران نونهال این استان در هفته دوم این مسابقات رو در روی تیم قدرتمند هیات تکواندو شهرستان محمدیه قرار گرفت که در نهایت با نتیجه ۹ بر یک مغلوب حریفش شد تا در پایان هفته دوم با کسب سه امتیاز در رتبه چهارم جدول قرار گیرد.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز