خبرگزاری کار ایران

فرماندار لنگرود خبر داد:

راه اندازی مرکز اسلحه و مهمات شرق گیلان در شهرستان لنگرود

asdasd
کد خبر : ۸۲۵۶۵۴

فرماندار لنگرود از راه اندازی مرکز اسلحه و مهمات شرق گیلان در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا از لنگرود، جلسه هماهنگی بهره برداری از مرکز اسلحه و مهمات شرق گیلان در شهرستان لنگرود با حضور مدیرکل امنیتی استانداری گیلان، مدیر اسلحه و مهمات استان، کارشناس اطلاعات و امنیت نیروی انتظامی استان در دفتر فرماندار برگزار شد.

 سیروس شفقی در این جلسه با اشاره به موقعیت جغرافیایی شهرستان، گفت: مرکز اسلحه و مهمات شرق گیلان در شهرستان لنگرود اقدام خوبی در راستای ارائه خدمات به مردم شرق گیلان است.

 فرماندار لنگرود ضمن قدردانی از تلاش های شهردار شلمان در خصوص همکاری در راه اندازی ساختمان مرکز اسلحه و مهمات شرق گیلان در لنگرود ، افزود: مرکز اسلحه و مهمات شرق گیلان به دلیل عملکرد منطقه ای نیازمند همکاری همه جانبه است.

 شفقی با بیان اینکه این مرکز بالغ بر 25 هزار دارنده سلاح مجاز شرق گیلان را تحت پوشش قرار می دهد، تصریح کرد: حفاظت فیزیکی مرکز از جمله اولویت های اساسی برای راه اندازی است که طبق برنامه ریزی پیش بینی شده مرکز اسلحه و مهمات شرق گیلان در شهرستان لنگرود همزمان با روز نیروی دریایی افتتاح می شود.

گفتنی است، کارگاه آموزشی و توجیهی مقابله با سلاح غیر مجاز نیز روز گذشته با حضور  شوراها و دهیاران در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

 در این کارگاه آموزشی و توجیهی نکاتی در مورد دارندگان سلاح های مجاز و اینکه پیشگیری از اقدامات مجرمانه نیاز به قوانین سخت گیرانه تری در بحث صدور مجوز ، حمل سلاح و مالکیت آن دارد.

 گفتنی است، دفتر مدیریت اسلحه و مهمات در سه شهرستان رشت، آستارا و انزلی مستقر است که به زودی مرکز اسلحه و مهمات شرق گیلان  در شهرستان لنگرود هم راه اندازی می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز