خبرگزاری کار ایران

مدیر هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری:

مناقصه یک مرحله ای شبکه آبرسانی بلوارهای شهر رشت برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۸۲۵۳۴۲

به منظور مصرف بهینه منابع آبی و همچنین جلوگیری از ایجاد ترافیک به وسیله خودروهای تانکر آبیار، کاهش مخاطرات و افزایش راندمان مناقصه یک مرحله ای شبکه آبرسانی بلوارهای شهر رشت برگزار می شود.

به گزارش ایلنا از رشت، محمدباقر بشر دانش با اشاره به اینکه پروژه آب خام برای اولین بار در سال ۹۰ با استناد بر مطالعات صورت گرفته با لوله گذاری در بلوار امام علی(ع)، از میدان گیل تا مصلی و از مصلی تا میدان نیروی دریایی آغاز شد، اظهار کرد: این پروژه به دلیل برخی مشکلات همچون عدم تخصیص منابع مالی مورد نیاز ناتمام ماند و پیمان در سالهای ۹۶-۹۷ به اتمام رسید.

مدیر هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری رشت تصریح کرد: در صورت انجام این پروژه، رفیوژ میانی بلوارها حدود دو هزار و ۴۰۰ مترمربع و همچنین مساحت شش هزار مترمربع فضای سبز، به صورت مکانیزه آبیاری خواهد شد که به همین منظور شهرداری رشت از ردیف کد اعتباری پیش بینی شده در بودجه مصوب سال ۱۳۹۸ حوزه معاونت خدمات شهری در نظر دارد شبکه آبرسانی بلوار های شهر رشت از جمله بلوار امام خمینی (ره) به طول دو هزار متر، بلوار شهید قلی پور یکهزار و ۱۰۰ متر، بلـوار شهید افتخاری دو هزار و ۵۰۰ متر و بلوار شهدای گمنام ۹۰۰ متر را از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به صورت مناقصه یک مرحله ای واگذار نماید.

وی هدف از واگذاری این پروژه را مصرف بهینه منابع آبی برای فضای سبز و مدیریت صحیح آب عنوان کرد و گفت: اجرای سیستم آبیاری کنونی به صورت سنتی(خودروهای تانکر آبیار) دارای مشکلاتی عدیده همچون ایجاد ترافیک در سطح شهر، مخاطرات جانی، استهلاک، فرسودگی خودروها و ... است که به همین منظور، اسناد و مدارک تهیه شده در سالهای ۹۴ و ۹۵ و نیز دیگر پروژه های ناتمام بازبینی شده و در دستور کار مناطق قرار گرفت.

بشر دانش از انتشار اسناد مناقصه در تاریخ ۹۸/۸/۱ در سامانه تدارکات الکترونیک خبر داد و گفت: شرکت‌کنندگان در این مناقصه می‌توانند از تاریخ دریافت اسناد از سایت WWW.SETADIRAN.IR نسبت به ارسال پیشنهادهای خود به نشانی: رشت -میدان گیل- ساختمان شهرداری- واحد اداره حقوقی اقدام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز