خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه :

نهادهای فرهنگی در توسعه فرهنگی جامعه نقش موثری دارند

asdasd
کد خبر : ۸۲۴۹۰۱

فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان گفت: نهادهای فرهنگی در توسعه فرهنگی جامعه نقش موثری دارند.

به گزارش ایلنا از آستانه اشرفیه، رحیم حیدری در این نشست با اشاره به اهمیت بالا بردن سطح فرهنگی جامعه اظهار داشت: استفاده از ظرفیتهای فرهنگی می تواند ما را در مقابله با بسیاری از ناهنجاریها و هجمه های فرهنگی یاری کند.


فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه افزود: برای هر طرح و اندیشه ای دارای اهدافی است و نهادهای متولی کتاب و کتابخوانی با اجرای برنامه ها و طرح ها به دنبال هدف گذاری برای بالا بردن سطح سرانه مطالعه کتاب در جامعه هستند .


رحیم حیدری سنین ابتدائی و متوسطه اول را تاثیر‌گذار‌ترین سن برای فرهنگ مطالعه نام برد و افزود : اگر ما نتوانیم از سنین پایه فرهنگ مطالعه را در نوجوانان خود نهادینه کنیم مسلماً در سنین بالاتر حتی متوسطه پایه دوم نخواهیم توانست قدم های موثری برداریم .
وی خواستار استفاده از ظرفیت دبیران آموزشگاه‌ها برای بالا بردن سطح سرانه مطالعه در مدارس و جامعه شد و از اعضای شورای فرهنگ عمومی شهرستان درخواست کرد که با ارائه شیوه های خلاقانه و مناسب برای جذب و گرایش نوجوان و جوانان به کتاب راه کارهایی را به کار گیرند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز