خبرگزاری کار ایران

مدیر کل زندان‌های استان گیلان:

اجرای برنامه‌های حمایت از خانواده‌های زندانیان مهم‌ترین وظیفه رؤسای زندانها است

asdasd
کد خبر : ۸۲۴۸۹۶

مدیر کل زندان‌های استان گیلان بیان کرد: اجرای برنامه های اصلاحی و حمایت از خانواده‌ها ی زندانیان مهمترین وظیفه روسای زندان‌ها است.

به گزارش ایلنا، رضا محمدی اصل مدیر کل زندانهای استان گیلان ، با حضور در  بازداشتگاه رشت ضمن بازدید از همه اماکن از اقدامات و خدمات ارائه شده برای زندانیان و خانواده های آنان ابراز رضایت کرد.

وی اجرای برنامه‌های اصلاحی و حمایت از خانواده‌های آنان را از مهم‌ترین اولویت‌های روسای زندانها برشمرد و گفت : مجازات حبس  انتهای فرآیند دادرسی است و روسای زندانها در کنار اجرای برنامه‌های  اصلاحی برای مددجویان باید خانواده زندانیان رامورد حمایت قرار دهند.

وی نقش مددکاران و انجمن های حمایت زندانیان در اجرای این ماموریت مهم برشمرد. و گفت مددکاران در شناخت آسیب ها و تدوین راهکارهای کمکی که در پرونده شخصیت زندانیان منعکس می گردد اطلاعات لازم برای حمایت خانواده ها  از طریق نهاد های حمایتی خصوصا انجمن های حمایت زندانیان  فراهم می کنند و ما در صدد آن هستیم که ضمن تقویت انجمن های حمایت زندانیان، شرایط کمک به زندانیان بویژه بعد از آزادی را تسهیل کنیم.

وی ضمن اشاره به  دستورالعمل کاهش جمعیت کیفری زندانیان، توجه به وضعیت زندانیان تحت قرار ، رصد پرونده قضائی آنان و دیگر مسایل رفاهی را تاکید کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز