خبرگزاری کار ایران

سرپرست معاونت سیاسی استانداری گیلان:

از نگاه دولت تدبیر و امید نقد حق رسانه است

asdasd
کد خبر : ۸۲۴۱۰۳

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان در جمع خبرنگاران مازندران که برای بازدید از توانمندی ها و طرح های توسعه ای استان به گیلان سفر کردند، گفت: از نگاه دولت تدبیر و امید، نقد حق رسانه است.

به گزارش ایلنا از لاهیجان، محمود قاسم نژاد در نشست با جمعی از خبرنگاران عضو خانه مطبوعات استان مازندران در فرمانداری لاهیجان با تسلیت ایام اربعین حسینی گفت: استان گیلان از دیرباز جزو پیشروترین استان‌ها در عرصه مطبوعات و رسانه است.

وی با اشاره به اینکه اشتراکات فرهنگی زیادی در خطه شمال کشور وجود دارد، گفت : خبرنگاران باید با رصد مسائل و مشکلات جامعه، نیازهای مردم را از حاکمیت مطالبه کنند.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری به علاقه مندی دولت مبنی بر ارتباط دوسویه با رسانه‌ها وخبرنگاران اظهار داشت: خبرنگاران با نگاه ویژه خود به موضوعات دارای اهمیت و اثرگذار، به عنوان وجدان بیدار جامعه نقش آفرینی کنند.

وی با بیان اینکه از نگاه دولت تدبیر و امید، نقد حق رسانه است، خاطرنشان کرد: رسیدن به توسعه همه جانبه و مطلوب مستلزم تلاش همگانی است و فعالان رسانه‌ای می‌توانند با استفاده از ابزارهای نوین همچون فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی در این مسیر اثرگذار باشند.

قاسم نژاد افزود: البته این انتظار وجود دارد در چارچوب فضای باز رسانه‌ای، نقدها نیز در مسیر رعایت مصالح عمومی باشد.

وی خاطرنشان کرد: رسانه ها در غیاب احزاب فراگیر، نقش مهمی در توسعه فرهنگی، اجتماعی اقتصادی و عمرانی جامعه دارند.

جمعی از خبرنگاران عضو خانه مطبوعات استان مازندران در سفری 3 روزه به استان گیلان از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های استان بازدید کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز