خبرگزاری کار ایران

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی گیلان تاکید کرد:

ضرورت استفاده از ظرفیت همه دستگاه‌ها در اجرای برنامه هفته کتاب

asdasd
کد خبر : ۸۲۴۰۹۹

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی گیلان با تأکید بر لزوم پیش بینی برنامه‌های جذاب و همگانی برای هفته کتاب امسال خواستار بهره‌مندی از ظرفیت همه دستگاه‌ها در سطح استان شد.

به گزارش ایلنا از رشت، پریسا کرمی امروز در نخستین جلسه کمیته برگزاری هفته کتاب، کتابخوانی و کتابدار که در اداره کل کتابخانه‌های گیلان برگزار شد، اظهار کرد: هفته کتاب فرصت مناسبی برای معرفی خدمات، اقدامات انجام شده و دستاوردهای یک گذشته مجموعه کتابخانه‌های عمومی استان گیلان است.

کرمی ادامه داد: باید برنامه‌های جذاب، همگانی و تاثیرگذار در هفته کتاب و کتابخوانی و کتابدار برای بهره‌مندی عموم مردم پیش بینی و اجرا شود.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی گیلان با تأکید بر لزوم بهره‌مندی از ظرفیت همه دستگاه‌های اجرایی، نهادهای خدمات رسان و سایر ارگان‌ها در برگزاری برنامه‌های این هفته، گفت: امیدواریم در این هفته شاهد رونق بیشتر امر کتابخوانی که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب در جامعه است با کمک دستگاه‌های اجرایی بوده و از ظرفیت‌های موجود در دستگاه‌ها در اجرای برنامه‌ها استفاده کنیم.

تبدیل هفته کتاب امسال به بیادماندترین رویداد فرهنگی سال

معاون امور کتابخانه‌های و همکاری‌های اداره کل کتابخانه‌های عمومیگیلان نیز در ادامه این جلسه با اشاره به برنامه‌های سال گذشته و وجود برخی کاستی‌ها و آسیب‌های موجود در برنامه‌های هفته کتاب، اظهار کرد: نیازمند برنامه ریزی منسجم در اجرای همه برنامه‌ها هستیم.

زهرا بدن آرا تأکید کرد: هفته کتاب، کتابخوانی و کتابدار امسال باید با همکاری، هم افزایی و همفکری همه دست اندرکاران مجموعه کتابخانه‌های عمومی استان به بیادماندنی‌ترین رویداد فرهنگی سال تبدیل شود.

گفتنی است شعار هفته کتاب، کتابخوانی و کتابدار امسال نیز «حال خوش خواندن» نامگذاری شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز