خبرگزاری کار ایران

در آبفای گیلان برگزار شد؛

مسابقات ملی مهارت‌های فنی و تخصصی بهره برداری در رشته فیزیکو شیمیایی آب

asdasd
کد خبر : ۸۲۴۰۸۶

معاون بهره برداری شرکت آبفای گیلان از برگزاری اولین‌دوره مسابقات ملی مهارت‌های فنی و تخصصی بهره‌برداری در رشته آزمون های فیزیکوشیمیایی آب به صورت همزمان در محل آزمایشگاه های مرکزی شرکت‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی گیلان خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، مازیار غلامپور معاون بهره برداری آبفای گیلان بیان کرد: در این دوره از مسابقات مریم وزیری و محبوبه رفیعی پور از کارشناسان آزمایشگاه مرکزی آب و فاضلاب استان گیلان و ملیحه معصومی و زهرا باقریان بهادری از کارشناسان آزمایشگاه شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان در دو مرحله علمی و عملی بصورت انفرادی در محل آزمایشگاه بر روی دو نمونه مجهول آب به رقابت پرداختند.

وی در ادامه افزود: آزمون علمی بصورت برخط و همزمان در سراسر کشور به مدت 20 دقیقه برگزار شد و 280 شرکت کننده که در این آزمون ثبت نام کرده بودند پس از تحویل نمونه ها به رقابت در بخش عملی پرداختند.

معاون بهره برداری آبفای گیلان یادآور شد: نتایج نهایی طی چند روز آینده در سایت مسابقات ملی مهارت اعلام می گردد و تیم دونفره به عنوان نماینده استان گیلان به مسابقات بلوک که آبان ماه در مازندران برگزار می گردد، اعزام خواهند شد.

گفتنی است سیده ضحی حجازی سرپرست تیم داوری و سیدمحمد میرنصرالهی پارسا داور اول از شرکت آب و فاضلاب استان گیلان به عنوان داوران مسابقه تعیین شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز