خبرگزاری کار ایران

با حضور شهردار رشت؛

چهارمین همایش گردشگری خوراک در رشت برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۸۲۴۰۸۰

همایش گردشگری خوراک با حضور شهردار رشت، مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گیلان و شماری از مقامات و مسئولان در شهر خلاق خوراک شناسی یونسکو "رشت" برگزار شد.

به گزارش ایلنا از رشت، این همایش با برپایی سفره عاشورایی و غذای گیلانی در رشت برگزار شد.

در این همایش شهردار رشت در سخنانی با اشاره به برند خوب و موثر "شهر خلاق خوراک شناسی یونسکو" برای شهر رشت، تاکید کرد باید عنوان "شهر خلاق خوراک شناسی" برای شهر رشت خروجی مثبت داشته باشد و در اقتصاد شهر و جذب گردشگر موثر واقع شود.

وی بهره گیری از این موقعیت را برای شهرمان مهم توصیف کرد و گفت: همه دستگاه های اجرایی و مسئولان مرتبط به شهرداری رشت کمک کنند تا "شهر خلاق خوراک شناسی رشت" به دورنما و اهداف خود دست یابد.

 حاج محمدی همچنین خاطر نشان کرد: این برند با توجه به پیشینه غنی فرهنگی شهر رشت حاصل شده و امیدواریم بتوانیم از این ظرفیت بین المللی به نحوی شایسته بهره منده شویم و از آن در مسیر دستیابی به توسعه پایدار شهری استفاده کنیم.

همایش یاد شده در مجتمع پذیرایی آبشار روحی برگزار شد.

در چهارمین همایش گردشگری خوراک شهرود امیر انتخابی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گیلان، دکتر محسن رنجبر و دکتر روشن بابایی دو تن از استادان دانشگاه برای حاضران سخنرانی کردند.

در این همایش همچنین سفره ای از خوراکی ها، نان‌ها و شیرینی های شهر خلاق خوراک شناسی رشت پهن شد که مورد توجه شرکت کنندگان در همایش واقع شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز