خبرگزاری کار ایران

سرپرست فرمانداری ماسال تاکید کرد:

از سرگردانی مردم در ادارات جلوگیری شود

asdasd
کد خبر : ۸۲۴۰۳۶

سرپرست فرمانداری ماسال بر لزوم رعایت حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع در ادارات شهرستان ماسال تاکید کرد.

به گزارش ایلنا از ماسال، جعفر صفری در جلسه شورای اداری شهرستان ماسال با تاکید بر لزوم ارتقای سلامت نظام اداری و تکریم ارباب رجوع در سطح ادارات گفت: این میز و مقام امانتی در دست ماست تا بتوانیم هر چه بهتر به مردم خدمت کنیم.

وی با بیان اینکه همه باید به هم کمک کنیم تا در صورت وجود مشکل، ایرادات شناسایی و رفع شوند، گفت: رویکرد جدید نظارت مبتنی بر مدیریت عملکرد در ادارات است و این بدان معنا است که ناظر در کنار مجری خواهد بود و هر جا مجری از مسیر اصلی اهداف خارج شود به او کمک می کند تا به مسیر اصلی بازگردد.

رئیس شورای اداری شهرستان ماسال با اشاره به اهمیت استاندارد کردن روند ارائه خدمات در سطح ادارات و تدوین مراحل آن، اظهار داشت: طبق قانون حقوق شهروندی همه ادارات موظفند مراحل و مدت زمان ارائه هر خدمت را از طریق مختلف به ارباب رجوع اطلاع رسانی کنند.

سرپرست فرمانداری ماسال با پرهیز جدی ادارات شهرستان از سرگردان کردن مردم در سطح ادرات، تصریح کرد: هیچ یک از ادارات حق ندارند در مواردی که قانون و بخشنامه به آنان تفویض اختیار کرده است جهت ارائه خدمت به مردم از اداره کل استعلام کنند.

صفری با تاکید بر لزوم پیگیری ادارات در زمینه پیشرفت فیزیکی پروژه ها و ثبت آن از طریق سامانه، افزود: بانک اطلاعاتی دقیقی از امکانات، زیرساخت ها، خودروها و منابع انسانی ادارات برای مواقع بروز بحران و انتخابات در شهرستان جمع آوری خواهد شد.

وی با بیان اینکه هیچ یک از دستگاه ها و ادارات حق ندارند بر علیه همدیگر در مراجع قضایی شکایت نمایند، عنوان داشت: کلیه ادارات موظفند قوانین، مقررات مربوط به مجوزها و سایر خدمات اجرایی خود را در پرتال اداره خود بارگذاری کنند.

رئیس شورای اداری شهرستان ماسال با اشاره به نقش موثر رسانه ها و فضای مجازی در کنترل و نظارت بهتر و پیشگیری از تخلفات، خاطر نشان کرد: روسای ادارات در مقابل مطالب مندرج در رسانه‌ها در درجه اول موظفند درستی و صحت گزارش را بررسی کنند و در صورت درست بودن خبر در اسرع وقت نسبت به پیگیری و رفع آن مشکل اقدام کنند.

سرپرست فرمانداری ماسال با تاکید بر نقش اساسی مشارکت مردم در حل مشکلات، تصریح کرد: اگر گوش شنوا داشته باشیم در بسیاری از مشکلات خود مردم به ما کمک می کنند، پس باید به مردم احترام بگذاریم و از ظرفیت آنان در حل مشکلات بهره بگیریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز