خبرگزاری کار ایران

استاندار گیلان خبر داد:

اجرای پروژه‌های شاخص شهرستان لنگرود با هزینه بالغ بر ۸۰۰ میلیارد تومان

asdasd
کد خبر : ۸۲۴۰۲۳

استاندار گیلان با اشاره به بازدید از پروژه‌های شاخص شهرستان لنگرود که عمدتاً ملی بوده و با هزینه بالغ بر ۸۰۰ میلیارد تومان در حال انجام است، گفت: در شرایط کنونی کشور، حفظ و ارتقاء همدلی و وفاق دست اندرکاران امرتوسعه یک ضرورت است.

به گزارش ایلنا از لنگرود، ارسلان زارع در حاشیه بازدید از پروژه های شهرستان لنگرود با تسلیت ایام اربعین حسینی افزود: به شکوه و عظمت مسلمانان و شیعیان که این مناسبت را با پیاده‌روی ملی و بین‌المللی گرامی می‌دارند، افتخار می کنیم.

وی اظهار داشت: به تعبیر رهبر معظم انقلاب و رییس‌جمهوری این عظمت و شکوه نه تنها مایه عزت شیعیان بلکه تمامی مسلمانان است.

نماینده عالی دولت در گیلان با بیان اینکه برنامه‌های ظالمانه آمریکا و هم پیمانانش بر وضعیت و شرایط اقتصاد و فرآیند توسعه کشور اثرگذار است، گفت: ملت ایران اسلامی با استقامت هرگونه همکاری را با دولت تدبیر و امید دارند تا همچون فراز و نشیب های ۴ دهه نخست گام اول جمهوری اسلامی این دوره گذار را با سربلندی سپری کنند.

استاندار گیلان با اشاره به اینکه در شرایط کنونی کشور، حفظ و ارتقاء همدلی و وفاق دست اندرکاران امر توسعه ضروری است، گفت: از فرصت های موجود و زمان باقیمانده باید برای اجرای برنامه‌های دولت و پروژه‌ها که عمدتاً ملی هستند باید استفاده بهینه کرد.

وی به بازدیدهای امروز خود از پروژه های شاخص شهرستان لنگرود اشاره کرد و گفت: در سال رونق تولید، فعالیت های خوبی در عرصه های عمرانی و اقتصادی که عمدتاً ملی و با مشارکت بخش خصوصی و همکاری مردم شریف شهرستان در حال انجام است.

وی گردشگری را یکی از ظرفیت های مهم استان گیلان عنوان کرد و گفت: فعالان بخش خصوصی با اجرای پروژه های این بخش ضمن جذب گردشگر در راستای اشتغالزایی گام های موثری برمی دارند.

نماینده عالی دولت در گیلان خاطرنشان کرد: سدلاستیکی گالشکلام نیز که پیشرفت ۹۸ درصدی دارد بیش از ۲ هزار هکتار از اراضی پایین دست کشاورزی را آبرسانی می کند و در بازگشت پذیری آب دریا نیز اثرگذاری مثبتی دارد.

 زارع بر ضرورت استفاده بهتر از ظرفیت دریای خزر باتوجه به وضعیت تحریم ها تاکید و تصریح کرد: پروژه بندر چمخاله از برنامه‌های اقتصاد مقاومتی دولت در راستای سیاست های ابلاغی رهبر معظم انقلاب است.

وی با اشاره به هزینه بیش از ۱۰۰ میلیارد تومانی دولت در بخش بندر مسافری چمخاله گفت: ایجاد این ظرفیت بستر خوبی برای حضور بیشتر سرمایه‌گذاران و مشارکت آنان در این بخش است.

وی با اشاره به پیگیری های صورت گرفته در جهت شکل گیری اتفاقات خوب در سطح شهرستان لنگرود گفت: روند خوبی در حال انجام است اما قانع کننده نیست و انتظار دارم با تلاش مضاعف شاهد شتاب بیشتری باشیم تا این پروژه ها در موعد مقرر به سرانجام برسد.

زارع خاطرنشان کرد: مجموع پروژه های بازدید شده امروز بالغ بر ۸۰۰ میلیارد تومان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز