خبرگزاری کار ایران

رئیس هیات کاراته استان گیلان خبر داد:

کسب سه مدال توسط کاراته‌کاران گیلانی در لیگ وان

asdasd
کد خبر : ۸۲۳۶۷۳

رئیس هیات کاراته استان گیلان گفت: کاراته کاران گیلانی در مرحله دوم لیگ کاراته وان پسران که در مازندران برگزار شد، سه مدال کسب کردند.

به گزارش ایلنا از رشت، رئیس هیات کاراته استان گیلان اظهار داشت: مرحله دوم لیگ کاراته وان پسران در رده های سنی نونهالان و امید به میزبانی بابلسر مازندران برگزار شد که در نهایت کاراته کاران گیلانی موفق به کسب یک مدال طلا، یک مدال نقره و یک مدال برنز شدند.

مزدا صوفی افزود: در جریان این رقابت ها تیم گیلان با ۹ کاراته کار در رده سنی نونهالان حضور یافت که در نهایت موفق به کسب یک مدال طلا شد و در بخش تیمی این رده سنی با این مدال طلا، مقام ششم را کسب کرد.

وی ادامه داد: بر این اساس و در جربان این رقابت ها ، امیرعلی کاظم زاده کاراته کار شایسته گیلانی در رده سنی نونهالان و در وزن ۳۵- کیلوگرم به مصاف حریفان خود رفت که در نهایت توانست با غلبه برابر همه رقبای خود مقام قهرمانی و مدال طلا را کسب کند.

وی بیان کرد: همچنین در رقابت های رده سنی امید که گیلان با ۱۵ کاراته کار در این مرحله حضور یافت، کاراته کاران این استان توانستند یک مدال نقره و یک مدال برنز کسب کنند تا با این دو مدال، تیم گیلان در این رده سنی در رتبه هفتم قرار گیرد.

رئیس هیات کاراته استان گیلان خاطرنشان کرد: در مرحله دوم لیگ کاراته وان پسران و در رده سنی امید، محمد پرنیان کاراته کار َشایسته گیلانی پس از کاراته کاری از استان قم مقام نایب قهرمانی را کسب کرد و مدال نقره این وزن را بر گردن آویخت.

صوفی اظهار کرد: همچنین در وزن ۶۷- کیلوگرم امیرحسین ضابطی دیگر کاراته کار گیلانی حاضر در این رقابت ها پس از ورزشکارانی از قم و مازندران روی سکوی سوم قرار گرفت و مدال برنز این وزن را به خود اختصاص داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز