خبرگزاری کار ایران

عبداللهی مطرح کرد:

تسریع در اجرای فیبر نوری شهر رشت

asdasd
کد خبر : ۸۲۳۵۴۶

رئیس کمیسیون ترافیک شورای شهر رشت با دعوت از شرکت سرمایه گذار فناپ تلکام و با حضور رئیس سازمان فاوا روند پروژه سرمایه گذاری فیبر نوری بررسی شد.

به گزارش ایلنا از رشت، رئیس کمیسیون ترافیک شورای شهر رشت با دعوت از شرکت سرمایه‌گذاری فناپ تلکام، مجری پروژه سرمایه گذاری فیبر نوری شهرداری رشت، رفع مشکلات و موانع اجرای پروژه را الزامی دانست و اظهار داشت: دلایل عدم پیشرفت فیزیکی پروژه بر اساس قرارداد معطوف به دو طرف قرارداد است.

حامد عبدالهی بیان داشت: در مجموعه شهرداری سازمان سرمایه‌گذاری امور فنی در حوزه‌های سرمایه گذاری را باید به حوزه های متولی واگذار کند.
 
وی با تاکید بر تسریع در روند اجرای پروژه تصریح کرد: سرمایه گذار برای جبران عقب ماندگی از ظرفیت پیمانکاران داری صلاحیت فنی در پیشبرد پروژه و همچنین نسبت به شناسایی درگاه‌های اقتصادی ناشی از اجرای این پروژه اقدام کند.
 
حامد عبدالهی همچنین خواستار عمل به تعهدات توسط سرمایه گذار در موعد مقرر و برداشتن گام‌های محکم تر در جهت رونق و ارتقای بازار ارتباطات در شهر رشت شد.
 
وی با اشاره به مشکلات ترافیکی شهر رشت و تعهدات شرکت فناپ تلکام برای تامین دوربین‌های ترافیکی خواستار اجرای هرچه سریع‌تر نصب دوربین ها در سطح شهر شد.
 
ناظر شورای شهر رشت در سازمان فناوری اطلاعات شهرداری نیز با تاکید بر لزوم نشست های بیشتر و منظم طرفین جهت هماهنگی های بیشتر و شناسایی و رفع موانع، بیان داشت: نگاه مجموعه مدیریت شهری حمایت از سرمایه گذاران در شهر رشت است و لازم است کفه سنگین تر منفعت در سرمایه گذاری در مشارکت ها برای سرمایه گذار در نظر گرفته شود.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز