خبرگزاری کار ایران

رئیس اورژانس ۱۱۵ گیلان خبر داد:

انتقال ۵ مصدوم و بیمار اربعین حسینى از ایلام به گیلان

asdasd
کد خبر : ۸۲۳۴۹۷

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی گیلان از انتقال ۵ مصدوم و بیمار از ایلام به گیلان خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، ۵ مصدوم و بیمار از زائران اربعین حسینى که در بیمارستان امام خمینی ایلام بستری بودند با اقدامات درمانى مناسب نیروهاى اورژانس ۱۱۵، براى ادامه روند درمان و انتقال به شهرهاى مبدا از ایلام با هواپیما به تهران انتقال داده شدند.

پیمان اسدی، رئیس اورژانس ۱۱۵ گیلان در خصوص این ماموریت گفت: طی هماهنگی های به عمل آمده توسط EOC وزارت بهداشت و سازمان اورژانس کشور، اورژانس ۱۱۵ گیلان از دانشگاه علوم پزشکی گیلان مجهز به ۳ تیم فوریت‌های پزشکی (۶ پرسنل فوریت و ۳ دستگاه آمبولانس) به تهران اعزام شد.

وی در ادامه گفت: اورژانس ۱۱۵ گیلان راس ساعت ۱۰ شب ۲۲ مهر ماه، ۵ بیمار و مصدوم گیلانی را از فروگاه مهرآباد تهران تحویل گرفت. مددجویان ۴ آقا و ۱ خانم بودند که طی دریافت اقدامات درمانی مناسب ساعت ۴ صبح به بیمارستان های آموزشی درمانی پورسینا و حشمت رشت انتقال داده شدند.

اسدی با اشاره به این نکته که ۵ مصدوم و بیمار از زوار اربعین حسینی بودند افزود: بیمار انتقال یافته به بیمارستان حشمت آقایی ۵۲ ساله و ۴بیمار انتقال یافته به پورسینا ۱نفر خانم و ۳ نفر مرد بودند همگی با موفقیت انتقال یافته و در حال دریافت خدمات درمانی مناسب در استان خود هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز