خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار گیلان:

موانع پیش روی تولید برداشته شود

asdasd
کد خبر : ۸۲۳۱۱۷

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گیلان گفت: هیچ کدام از عوامل اجرایی در کشور از جمله بانک ها و امور مالیاتی نباید مانعی بر سر راه تولید بلکه باید حامی و تسهیل‌گر روند تولید باشند.

به گزارش ایلنا از رشت، آرش فرزام صفت در حاشیه برگزاری جلسه رفع موانع تولید در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بر اساس سیاست گذاری دولت، واحدهای تولیدی در حال کار و فعال نباید به هیچ عنوان متوقف شوند.

وی با اشاره به اینکه کارگروه رفع موانع تولید در استان و شهرستان ها با اولویت جلوگیری از توقف واحد های تولیدی برگزار می شود افزود: همواره سعی شده با تعامل با بانک ها واحد هایی که مشکل بانکی دارند را در مسیر بازگشت به چرخه تولید قرار داده و از آنها حمایت شود.

فرزام صفت با اشاره به توقف یا نیمه فعال شدن برخی واحدهای تولیدی و صنعتی از سال های گذشته تصریح کرد: تمرکز کارگروه رفع موانع تولید بر روی واحد هایی است که بیش از ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند و با رفع مشکل آنها سریعا به چرخه تولید باز می گردند.

وی با اشاره به وجود ۲۹ واحد تولیدی نیمه فعال در بندرانزلی تصریح کرد: در تلاشیم با استفاده از تسهیلات کارگروه رفع موانع تولید در راستای بازگشت هرچه بیشتر واحد های نیمه فعال گام برداریم .

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گیلان همچنین اظهار کرد: در گیلان حدود سه هزار واحد صنعتی وجود دارد که حدود ۳۰ درصد از آنها به دلایل مختلف با رکود مواجه شده یا با ظرفیت اسمی خود کار نمی کنند و همه این موارد برای کارگروه رفع موانع تولید استان اهمیت دارد.

وی توصیه کرد : واحدهای تولیدی در ابتدا میزان پیشرفت فیزیکی خود را تا ۶۰ درصد رسانده و سپس به دنبال استفاده از تسهیلات بانکی باشند و ترجیحا به وام بانکی متکی نباشند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز