خبرگزاری کار ایران

با کسب ۱۰ رأی برای یک دوره چهار ساله؛

رئیس جدید هیئت ورزش دانش آموزی گیلان انتخاب شد

asdasd
کد خبر : ۸۲۳۰۹۰

با رأی اعضای مجمع انتخاباتی هیئت ورزش دانش آموزی، مهدی خاکپور با کسب ۱۰ رأی برای یک دوره چهار ساله به ریاست هیئت ورزش دانش آموزی استان گیلان انتخاب شد.

به گزارش ایلنا از رشت، نادر جهان آرای، مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان در حاشیه مجمع انتخاباتی هیئت ورزش دانش آموزی اظهار داشت: هیئت ورزش دانش آموزی قوام بخش فعالیت های آموزشی و تربیتی است و ضروری است فعالیت های حرفه‌ای و یا غیر حرفه ای ورزشی باید رنگ و بوی فرهنگی و آموزشی داشته باشد.

وی افزود: باید با دقت نظر در انجام فعالیت های ورزشی، شادی و نشاط را در مدارس ارتقا دهیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان خاطرنشان کرد: با تقویت ورزش های درون و برون مدرسه ای، اجرای مستمر ورزش صبحگاهی و شناخت استعدادهای ورزشی علاوه بر افزایش ضریب نشاط در مدرسه می توانیم بهره وری آموزشی را در مدارس ارتقا دهیم.

جهان آرای، انتخابات در عرصه های فرهنگی، سیاسی و صنفی را نمادی از مردم سالاری دانست و گفت: باید با برگزاری آزاد و شفاف انتخابات و همچنین تمکین به نتایج آن، پایبندی به قانون را در عرصه های مختلف نشان دهیم.

در پایان این مراسم با رأی اعضای مجمع انتخاباتی هیئت ورزش دانش آموزی، مهدی خاکپور با کسب ۱۰ رأی برای یک دوره چهار ساله به ریاست هیئت ورزش دانش آموزی استان گیلان انتخاب شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز